Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Jeg har ei gammel tante som jeg hjelper en del. Hun har ei datter som bor langt unna, så det er jeg som hjelper henne vist hun trenger det. I kveld hadde jeg besøk av ei venninne og vi snakket om at jeg og barna sliter økonomisk. Så sier hun: jeg håper at når den dagen kommer at du også arver litt fra tanten din. Du fortjener å få orden på økonomien din og hennes datter og mann tjener millioner i året. Så jeg håper at dem tenker på deg. Jeg hadde ikke tenkt tanken før. Men er den tanken helt urealistisk? Anonymkode: 5783b...9ce
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Helt umulig å si. Når det kommer til arv er ofte både de som skal etterlate seg noe og de som skal arve uforutsigbare. Forvent ingenting og gled deg over det gode forholdet du har til din tante. Om du får noe så ta det som en hyggelig overraskelse. Anonymkode: d6763...384
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Om du skal arve noe etter henne, så må hun skrive testamente. Hvis ikke arver datteren alt. Eller du kan håpe at datteren ser hvor mye du hjelper moren, og faktisk gir deg noe selv. Anonymkode: faf63...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå