Gå til innhold

Og dette huset da? Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte den første bedre selv om denne er mer vedlikeholdsfri og ny. Denne har ikke slik sjel som den forrige + mindre tomt. Begge er fine da

Anonymkode: 8a6d2...725

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Likte den første bedre selv om denne er mer vedlikeholdsfri og ny. Denne har ikke slik sjel som den forrige + mindre tomt. Begge er fine da

Takk for svar..  tenker det samme 

Anonymkode: d0060...f10

Skrevet

Ordinært og kjedelig om man sammenlikner.

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilket første snakker vi om?

jeg syntes sjøtomten er fin. Stort fint hus, men litt kjedelig og veldig sterilt 

Anonymkode: 4bea3...1d7

Skrevet

Jeg er ikke et sekund i tvil. Jeg tar dette, mye heller enn et utgammelt hus. 

Dette mangler foreløpig sjel, men den kan helt fint tilføres. 

Mangler dessverre garasje. 

Anonymkode: 347a9...22d

Skrevet

Ligger fint til ved sjøen. Har ikke peil på hvor dette er hen, men regner med det er et sted dere vil bo. 

Ut ifra min smak er huset helt grusomt. Ikke noe sted jeg ville bodd, selv med den fine tomten mot sjøen. 

Har ikke sett det andre huset det refereres til. 

Anonymkode: c230d...6ff

Skrevet

Absurd å tenke på at vi kunne fått det for leiligheten vår i Oslo🤭 Utrolig upersonlig, pregløst husk og en utrolig kjip og «konstruert» hage. Ville faktisk foretrukket leiligheten vår😆

Anonymkode: 1c92d...2b2

Skrevet

Fint, men det første huset hadde mye mer sjel og karakter, samt finere strand for de små. Jeg synes dette har en veldig åpen strandlinje, kan fort bli litt forblåst kanskje?

Anonymkode: 2258e...ef1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ligger fint til ved sjøen. Har ikke peil på hvor dette er hen, men regner med det er et sted dere vil bo. 

Ut ifra min smak er huset helt grusomt. Ikke noe sted jeg ville bodd, selv med den fine tomten mot sjøen. 

Nå så jeg det andre. Det var en zillion ganger finere!

Skrevet
På 8.6.2019 den 23.20, Anonym bruker skrev:

Absurd å tenke på at vi kunne fått det for leiligheten vår i Oslo🤭 Utrolig upersonlig, pregløst husk og en utrolig kjip og «konstruert» hage. Ville faktisk foretrukket leiligheten vår😆

Anonymkode: 1c92d...2b2

Ja, der sa du noe. Konstruert hage

Skrevet
På 8.6.2019 den 22.58, Anonym bruker skrev:

Det er ikke sjø, men et vann. Og det trekker ned egentlig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...