GÃ¥ til innhold

Hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelege fargar. Men sikkert bra elles. 

Skrevet

Oj, det var jo et helt fantastisk hus! Liker veldig godt at det er helt monokromt for alt jeg ville fylt det med er fullt av farger. Og sju mål tomt? Utrolig bra pris også, om man først skal ut med ti mill er det jo noe sånt man bør få.

Skrevet

Veldig fint, lykke til med salget.

Forresten, hvorlang tid bruker dere derfra og inn til Bergen i rush-tiden?

Anonymkode: ae93e...626

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Veldig fint, lykke til med salget.

Forresten, hvorlang tid bruker dere derfra og inn til Bergen i rush-tiden?

Jeg skal ikke selge. Men vurderer å gå på visning 😊

Anonymkode: 906e6...39e

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Oj, det var jo et helt fantastisk hus! Liker veldig godt at det er helt monokromt for alt jeg ville fylt det med er fullt av farger. Og sju mål tomt? Utrolig bra pris også, om man først skal ut med ti mill er det jo noe sånt man bør få.

Ja. Er akkurat det. Spennende 

Skrevet

Denne likte jeg!

Har dog ikke 10 mill og huset er maaaaange timer unna

Anonymkode: 04bc2...485

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Denne likte jeg!

Har dog ikke 10 mill og huset er maaaaange timer unna

Anonymkode: 04bc2...485

Ja. 10 mill er mye. Jeg drømmer om å flytte til Bergen 🤪🥰

Skrevet

Spør fordi jeg oppriktig lurer- hvor mye tjener man i året når man vurderer hus til 10 mill- og hva slags jobbet har man?

Anonymkode: e64cc...52b

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spør fordi jeg oppriktig lurer- hvor mye tjener man i året når man vurderer hus til 10 mill- og hva slags jobbet har man?

Anonymkode: e64cc...52b

Det kommer da helt an på hvor mye man har i egenkapital det.
Er enkelte som også arver vet du..

Gjest Havfruene
Skrevet

Dette såg nesten ut for å være litt for bra til å være sant. Jeg ser at takstein er rusjen, kanskje er el anlegget det samme, men hvis ikke, ville jeg definitivt ha kjøpt huset. Det fremstår som nydelig, med enormt mange fluktmuligheter (antall rom). 7,5 mål virker mye å holde men tomten er kanskje todelt og på andre siden av veien. Dersom dere har barn, ville jeg ha sjekket bhg mulighet på øya, mulig er det beskrevet i annonsen, det kikket jeg ikke på. Ville definitivt hatt denne, fremfor den andre du spør om, men viktig å sjekke fukt, etc. Ta med en fagmann og sjekk tilstandsrapport NØYE. Lykke til med huskjøp, eller hussalg :)

Skrevet

Veldig mye for pengene, burde ha bodd i Bergen, det er 3 mill mindre enn det vi får for leiligheten vår 😱

Anonymkode: 94fe2...b52

Skrevet

Det var fint, men ikke helt min smak, særlig den kjøkkenøyen i glassbyggestein.

Hele huset er ganske «New money»-preget, men ballbinge, hjemmekino og strandbar. 

Men mye for pengene, da!

Anonymkode: 8fcd3...ad6

Skrevet

Pent hus, men fatter ikke hva laminatgulv gjør i et 100 år gammelt hus. Baren hadde meg fjernet sammen med badekaret som hadde blitt byttet i noe uten maskin. De svarte halvmånene i trappen, hadde også blitt fjernet. Utvendig var det flott :)

Skrevet

For en beliggenhet! Likte huset og. Har dessverre ikke 10 mill, og Bergen er altfor langt å pendle. Men nydelig var det. 

Skrevet

Veldig pent hus, men laminat? Hva i alle dager har de tenkte på? For ensfarget for meg, ville nok pusset det opp om jeg frst hadde penger til å kjøpe det.

Anonymkode: 74ff7...287

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar dere. Det hjelper så utrolig med innspill altså.

H.i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...