Gå til innhold

Jeg har en situasjon, ang. samarbeid i jobbsituasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selvstendig næringsdrivende innen trening. Der jeg jobber nå så har jeg en god kollega, vi kommer godt overens og har de samme målene. Sjefen på treningsstudioet gjør arbeidsvilkårene vanskeligevog vi ønsker å utvikle kundekretsen vår et annet sted. Vi har funnet et sted, men å utvikle kurs her vil kreve innsats fra oss begge (markedsføring, personlig utvikling osv).

Saken er den at denne personen virker innimellom noe ustabil og mer ute etter å ha det gøy på fritiden enn å legge en konkret slagplan for hvordan vi skal gå frem. Jeg blir nødt til å ta en prat om dette med henne, men jeg er selv usikker på hva jeg kan kreve. Tiden går og hun tar ikke initiativ til oppfølging, planlegging osv. Vi startet en hjemmeside, men der er hun sjelden inne for å, nettopp, utvikle videre.

Jeg har ansvar for tre barn, hun er singel og barnløs og har i utgangspunktet nok av tid. Jeg føler at det er jeg som drar lasset, samtidig så gjør jeg lite selv når jeg merker at hun ikke er med. Jeg vet hun vil, men tenker at hun prioriterer feil og nyter livet ute, med venner og det lille hun har av jobb.

Hvordan skal jeg legge frem dette for henne? Jeg føler det rett og slett som om hun ikke er sikker i sitt valg, og at hun kanskje ikke vil mer, at hun ikke tror på oss som samarbeidspartnere. Vanskelig å si det til henne dersom hun ikke klarer å være ærlig og heller skygger banen.

Bør jeg føle det vanskelig, at jeg hele tiden må "mase" og foreslå at vi møtes, snakkes osv.? 

Ps. Vi vil begge være ansvarlige for våre egne kunder og jeg risikerer lite økonomisk dersom hun ikke følger opp sine kunder, det blir hennes tap.

Anonymkode: 11a15...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke baser deg på en som har så ulike mål. Dere er forskjellige i både ambisjoner og innstilling. Start alene.

Anonymkode: 29f18...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...