Gå til innhold

Blir dette teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har konfirmasjon i morgen, og en venninne skal komme å synge. Har kjøpt vin og blomster som takk. Blir det teit å gi dette mens alle gjestene ser på? Bør det gis litt etterpå i stillhet i stedet?

Mulig dumt spørsmål, men hodet mitt er ikke helt med akkurat nå.

Anonymkode: 84008...2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i konfirmasjon for ikke så lenge siden, hvor de som ordnet med maten fikk vinflaske som takk, foran gjestene. Jeg synes det var fint.

Anonymkode: c3714...c4c

Skrevet

Ok, takk. Da gjør vi det. Det er vi som selv har ordnet med maten, så ikke så mange å takke der😄 Men, ble litt usikker på om det var best å gi det når hun var ferdig med å synge eller i stillhet etterpå. 

Hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok, takk. Da gjør vi det. Det er vi som selv har ordnet med maten, så ikke så mange å takke der😄 Men, ble litt usikker på om det var best å gi det når hun var ferdig med å synge eller i stillhet etterpå. 

Hi

Gjør det du tenker hun er komfortabel med. Hvis du tror hun synes det er ubehagelig, så gjør du det i stillhet etterpå

Skrevet

Hvorfor må det alltid gis vin som premier eller takk? Jeg drikker gjerne vin men det meste er ikke godt. Spesielt ikke rødvin. Så det meste gis videre. Så vil er det kjipeste jeg vet å få.

Fruktkurv, konfekt, gavekort, alt annet er bedre.

Anonymkode: 33f5c...c30

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må det alltid gis vin som premier eller takk? Jeg drikker gjerne vin men det meste er ikke godt. Spesielt ikke rødvin. Så det meste gis videre. Så vil er det kjipeste jeg vet å få.

Fruktkurv, konfekt, gavekort, alt annet er bedre.

Anonymkode: 33f5c...c30

Jeg ville heller ikke hatt vin. Men hi kjenner nok venninna si, akkurat som moren til konfirmanten gjorde i konfirmasjonen jeg var i

Skrevet

Jeg ville gitt det etterpå før hun reiste, ikke mens gjestene så på. 

Anonymkode: 9fd1f...a5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...