Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Har kommet en ny funksjon i februar som gjør det mulig å slette de for godt men må gjøres innen ti min. Hvis man har sendt feil e.l. jeg gjorde det her om dagen.. personen jeg sendte til er jeg ikke venn med.. den ble sendt ved en feil.. jeg trykket og slettet fra min tlf.. hvis man er venner ser man om folk har sett meldingen eller ikke. Så en video om dette på youtube.. der sa hun at hvis vedkommende ikke hadde sett det ville den bli slettet for godt. Jeg prøvesendte en meld til ei veninne og slettet den men den var der ennå. Men er det sånn at vedkommende ikke ser den hvis jeg har slettet før den blir lest?? Anonymkode: c752e...ea7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 De ser ikke teksten du har skrevet, men de ser at du har skrevet noe som du har slettet. Anonymkode: 7f0bd...cd5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du sikker? Anonymkode: c752e...ea7 Ja, så lenge mottaker ikke har lest den. Jeg har flere ganger opplevd at folk har slettet mld hvis de er feilskrevet. Og da står det bare noe sånt som "mld er slettet". Anonymkode: 7f0bd...cd5
Toneelise Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 På 8.6.2019 den 17.17, Anonym bruker skrev: Er du sikker? Anonymkode: c752e...ea7 Får svar på meldinger som jeg har slettet så nei jeg tror ikke det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå