Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Til min smålige glede kom flere ikke-GOT fans ut av skapet her for noen dager siden inne på forumet. Jeg har gledet samboer med å se hele serien siden august og har hata det innvendig siden sesong 1. Vel ikke hata, men gruer meg til å bruke tiden på det. Jepp, sto aldri opp for meg selv og nå har det bygget seg så stort at det bare er å fullføre. Han har sett alt før (med eksen...) og gleder seg til å dele det med med hver gang. Jeg syns tre episoder i slengen hver kveld barna sover er skrekkelig. Snart i mål! Han har sett siste sesong alene allerede, han elsker det så hardt at han ikke kan vente og deler det med meg etterpå. Jeg viser ingen begeistring med signalene tas ikke opp. Min feil, trenger ingen opplysninger om det. Han har vært borte hele helgen, og nå kan jeg si at jeg også har sett siste sesong alene HVIS noen her er så rause og oppsummere handlingen i tilfelle avhør?! Takk 🤷🏼♀️❤️ Anonymkode: 7b52c...f81
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Mange dør og til sist blir det kronet både konge og dronning. Kongen hadde egen stol og det var flaks siden jerntronen smeltet Anonymkode: d7165...8f8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mange dør og til sist blir det kronet både konge og dronning. Kongen hadde egen stol og det var flaks siden jerntronen smeltet Anonymkode: d7165...8f8 Hahaha, hun kommer ikke langt med denne oppsummeringen... Sjekk ut alle hashtagger på insta om got så får du en oppsummering der. Anonymkode: edfbd...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå