Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Sønnen min starter på ungdomskolen til høsten, og han trenger ny sekk. Gjerne en som både er bra, og kul. Har dere noen tips? Anonymkode: 9ec64...9c5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Spør han hva han vil ha. Jenta mi hadde en klar formening hvilken sekk hun ville ha når hun begynte på ungdomsskolen. Hadde jeg kjøpt en jeg selv hadde syntes var kul, så er det ikke sikkert at hun hadde vært av samme formening. Var en grå polar pure norway hun endte opp med. Den var ganske dyr, men det blir jo "dyrere" å kjøpe en billig sekk som ikke blir brukt. Nå finner jeg den kun i 29liter når jeg googler, men er rimelig sikker på at den hun har er større. Anonymkode: a9804...9ca
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Eldste hadde en Beckmann-sekk, de er veldig ok, han hadde en ensfarget sort en. https://beckmann.no/produktkategori/student/ Nest eldste går i 9-klasse og han har en sekk vi kjøpte i Spania, i en sånn skateboardbutikk. Tror den er fra DC, masse farger på den. Ikke en typisk god skolesekk, mer fritidssekk, men den fungerer greit. Vi bor 500 meter fra skolen og det er stort sett pc de har med seg... Anonymkode: efb07...f39
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Spør han hva han vil ha. Jenta mi hadde en klar formening hvilken sekk hun ville ha når hun begynte på ungdomsskolen. Hadde jeg kjøpt en jeg selv hadde syntes var kul, så er det ikke sikkert at hun hadde vært av samme formening. Var en grå polar pure norway hun endte opp med. Den var ganske dyr, men det blir jo "dyrere" å kjøpe en billig sekk som ikke blir brukt. Nå finner jeg den kun i 29liter når jeg googler, men er rimelig sikker på at den hun har er større. Anonymkode: a9804...9ca Jeg vil gjerne finne ut hva som er bra. Så kan han få velge mellom de. Kjøpte en til halv pris, men den var ikke bra. Anonymkode: 9ec64...9c5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 https://beckmann.no/produkt/free-black/ Gutten min har denne. To år gammel, fortsatt som ny. Veldig behagelig å ha på også. Anonymkode: 73129...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå