Gå til innhold

Er dette ok til konfirmasjonen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gi deler av gaven som kontanter på konfirmasjonsdagen, å sette resten av gaven inn på konto?

Det er sønnen som skal konfirmeres.

Anonymkode: bd1e0...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi satt alt inn på kontoen vi. 

Anonymkode: 5c0c3...da8

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi satt alt inn på kontoen vi. 

Anonymkode: 5c0c3...da8

Ok. Godt å høre at dette er en ok måte å gjøre det på. Men, hvordan gjorde dere det da i forhold til konfirmanten? Hvordan ga dere denne gaven? Skrev dere det opp i kortet, eller hvordan gjorde dere det slik at konfirmanten visste hva han fikk?

Hi

Anonymkode: bd1e0...33e

Skrevet

Han fikk hos faren inn på konto, jeg ga han bare beskjed hvor mye han hadde fått.

Skrev for øvrig opp alle gavene slik at han selv, og alle andre så og hadde oversikt.

Anonymkode: c7438...bee

Skrevet

I sånne sammenhenger har vi ofte skrevet ut tullepenger og lagt inn i kortet like stor sum som vi gir, samt skrevet i kortet at den samme summen er satt inn på konto. 

Anonymkode: b884d...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...