Gå til innhold

Flauser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din største flause? Fortell 😂 

Anonymkode: 31189...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, frøken ABB, det vil jeg helst glemme. Jeg hadde satt pris på det hvis det var mulig, hvis de fant opp en maskin en dag som gjorde at en kunne glemme bestemte ting.

Anonymkode: 547ff...7b5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, frøken ABB, det vil jeg helst glemme. Jeg hadde satt pris på det hvis det var mulig, hvis de fant opp en maskin en dag som gjorde at en kunne glemme bestemte ting.

Anonymkode: 547ff...7b5

Glemmer det når du blir gammel :)

Husker en gang, hadde mensen og hadde ikke bind, så brukte papir i trusa. Til nød... Var på jobb, ung tenåring, plutselig oppdaget en annen ansatt det blodige papiret på gulvet!! Jeg måtte late som jeg ikke visste hva det var😱 Hadde falt ut gjennom buksebenet. Skjønner hvorfor bind klistres fast for å si det sånn! Det syntes jeg var, og er, flaut.

Skrevet

Jeg stresset en morgen for å rekke bussen til jobb, skulle i et viktig møte. Jeg hadde 15 min på meg. Sminket meg i full fart, tok på meg en fin hvit bluse, fint skjerf, og jakke. Løper til bussen, jeg kom akkurat i tide. Betaler og setter meg ned, og ser da at jeg sitter faen meg i PYSJ buksa!!!! (Knall rosa med sånn Fluffy stoff) Jeg skjønner det ikke den dag i dag.. hvorfor såg jeg ikke det når jeg tok på meg skoene?!! 

Aldri vert så flau før 😪 stoppet bussen på første stopp, ringte jobben og sa at jeg ikke rakk møte 🙄 

Anonymkode: f436f...2d4

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Glemmer det når du blir gammel :)

Husker en gang, hadde mensen og hadde ikke bind, så brukte papir i trusa. Til nød... Var på jobb, ung tenåring, plutselig oppdaget en annen ansatt det blodige papiret på gulvet!! Jeg måtte late som jeg ikke visste hva det var😱 Hadde falt ut gjennom buksebenet. Skjønner hvorfor bind klistres fast for å si det sånn! Det syntes jeg var, og er, flaut.

Ååå så kleint! 😂 Ser for meg at noe slikt kunne hendt meg også..

Anonymkode: 82bac...d48

Skrevet

Hmmm den gangen jeg kom på biblioteket med et kjempe sminket øye og genseren på vranga. Lappen godt synlig foran.. første barnet skreik og sov ikke det første året, så at jeg i det hele tatt sminket et øye er et mirakel 😂

Anonymkode: 99150...384

Skrevet

Jeg tør nesten ikke fortelle dette... Jeg skjønner ikke at det går an å være så dum egentlig. 🙈 

Jo, jeg var barnevakt for barna til venninnen til mamma da jeg var ungdom. Da ene barnet badet, gikk det andre på do. Vi trakk ikke ned for da hadde det blitt kaldt for han som badet. Jeg måtte veldig på do selv, så jeg også gikk på do La litt ekstra papir nedi.. Da jeg skulle trekke ned senere var det jo for mye papir oppi der, så doen ble tett. Og oppi der var det litt av hvert! Klarer ikke si det engang! 🤣 🙈

Jeg fikk panikk og ringte mamma, hun bare lo... Fantes ikke google den gang, så da moren i huset kjørte meg hjem var det bra kleint. 

Hun skukke gi meg penger, men da sa jeg  :" Nei takk, bruk pengene på rørlegger. Doen er tett." Og løp inn døra hjemme 😂 

I dag vet jeg at det bare er å ta en plastpose rundt dobørsten og stake. 

Glad jeg er voksen og mere løsningsorientert nå hehe. Uff. 

Anonymkode: 7ca7b...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...