Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #1 Skrevet 6. juni 2019 Hvis du, eller hvis du så at noen, satte statusen sin på Facebook til "in a relationship" (jeg har engelsk FB) med en annen person... Hvordan hadde du reagert hvis en i familien din, eller familien til den andre det gjelder, reagerte med "😂" på statusen? Personen har ikke møtt kjæresten til vedkommende, og de har et dårlig forhold seg imellom. Jeg bare lurer, for jeg fikk så innmari lyst til å trykke den emojien på statusen til en i fam., men mannen mener det hadde vært frekt. Det er jo det som er gøy! Jeg skjønner jo det litt selv også, men for meg er det bare erting. Litt uskyldig moro. Kommer ikke til å gjøre det, men lo høyt ved tanken, for mannen syntes det var så forferdelig.. hahaha... Hvordan hadde DU reagert egentlig? Anonymkode: d845b...dd4
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Jeg hadde tenkt det var utrolig barnslig. Anonymkode: 768b6...f5d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du, eller hvis du så at noen, satte statusen sin på Facebook til "in a relationship" (jeg har engelsk FB) med en annen person... Hvordan hadde du reagert hvis en i familien din, eller familien til den andre det gjelder, reagerte med "😂" på statusen? Personen har ikke møtt kjæresten til vedkommende, og de har et dårlig forhold seg imellom. Jeg bare lurer, for jeg fikk så innmari lyst til å trykke den emojien på statusen til en i fam., men mannen mener det hadde vært frekt. Det er jo det som er gøy! Jeg skjønner jo det litt selv også, men for meg er det bare erting. Litt uskyldig moro. Kommer ikke til å gjøre det, men lo høyt ved tanken, for mannen syntes det var så forferdelig.. hahaha... Hvordan hadde DU reagert egentlig? Anonymkode: d845b...dd4 Jeg hadde lurt på hva som hadde feilt deg Anonymkode: e3d2b...8a9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 Det er jo bare tåpelig. Tenker du driter deg ut for alle de som ser dette. Anonymkode: f3f21...e5b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 Jeg ville tenkt at du trolig har personlige problemer... Du vet at dette kan virke sårende, men forsøker å gjemme deg bak at det "bare er uskyldig moro". Om du ikke kan glede deg over andres glede - hold kjeft! Sett pris på at du har en mann som hindrer deg i å dumme deg ut. Og gå litt i deg selv... Anonymkode: c5db0...7ce
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #6 Skrevet 6. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du, eller hvis du så at noen, satte statusen sin på Facebook til "in a relationship" (jeg har engelsk FB) med en annen person... Hvordan hadde du reagert hvis en i familien din, eller familien til den andre det gjelder, reagerte med "😂" på statusen? Personen har ikke møtt kjæresten til vedkommende, og de har et dårlig forhold seg imellom. Jeg bare lurer, for jeg fikk så innmari lyst til å trykke den emojien på statusen til en i fam., men mannen mener det hadde vært frekt. Det er jo det som er gøy! Jeg skjønner jo det litt selv også, men for meg er det bare erting. Litt uskyldig moro. Kommer ikke til å gjøre det, men lo høyt ved tanken, for mannen syntes det var så forferdelig.. hahaha... Hvordan hadde DU reagert egentlig? Anonymkode: d845b...dd4 Ikke bry deg om hva andre tenker eller mener, bry deg om hva du tenker og mener. Og som du ærlig svarer, du tenker jo ikke noe godt om det. Anonymkode: 8b48c...82d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #7 Skrevet 6. juni 2019 Det gjorde en bekjent, og det la alle merke til, og alle snakket om det. Og alle tenkte at vedkommende var barnslig, umoden og en smule enkel. Sier mye om deg, for å si det sånn. Evnenivå som en tenåring. Anonymkode: 56b2c...090
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 Jeg tenker at det vil bli sett på som nettmobbing, og det er vel det det er ment som også, siden du ikke har noe godt forhold til personen... Vil du fremstå som et nettroll/mobber foran alle hans venner? Anonymkode: f8e7b...a3e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det vil bli sett på som nettmobbing, og det er vel det det er ment som også, siden du ikke har noe godt forhold til personen... Vil du fremstå som et nettroll/mobber foran alle hans venner? Anonymkode: f8e7b...a3e Det bryr jeg meg ikke om.. Ja, kommer jo ikke til å gjøre det, men siden vedkommende er en gjennomført drittsekk så er tanken morsom😂 Ta igjen litt liksom. Men jeg er seff bedre enn det. Anonymkode: 970e6...804
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det bryr jeg meg ikke om.. Ja, kommer jo ikke til å gjøre det, men siden vedkommende er en gjennomført drittsekk så er tanken morsom😂 Ta igjen litt liksom. Men jeg er seff bedre enn det. Anonymkode: 970e6...804 Du er jo ikke det grann bedre enn det, du vil bare ikke at andre skal se det Anonymkode: e3d2b...8a9
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #11 Skrevet 6. juni 2019 Bare la vær. Ikke gjør det. Utrolig teit og finnes ikke humoristisk. Anonymkode: 757d6...dc5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #12 Skrevet 6. juni 2019 Det blir bare du som driter deg ut da. Anonymkode: 00603...654
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #13 Skrevet 6. juni 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du, eller hvis du så at noen, satte statusen sin på Facebook til "in a relationship" (jeg har engelsk FB) med en annen person... Hvordan hadde du reagert hvis en i familien din, eller familien til den andre det gjelder, reagerte med "😂" på statusen? Personen har ikke møtt kjæresten til vedkommende, og de har et dårlig forhold seg imellom. Jeg bare lurer, for jeg fikk så innmari lyst til å trykke den emojien på statusen til en i fam., men mannen mener det hadde vært frekt. Det er jo det som er gøy! Jeg skjønner jo det litt selv også, men for meg er det bare erting. Litt uskyldig moro. Kommer ikke til å gjøre det, men lo høyt ved tanken, for mannen syntes det var så forferdelig.. hahaha... Hvordan hadde DU reagert egentlig? Anonymkode: d845b...dd4 Nei, å være frekk for å såre andre med vilje er ikke gøy. Det kan være humor å være litt frekk ala engelsk serkasme eller litt på kanten for å få fram et poeng eller noe. Men å være frekk sånn i seg selv er jo ikke gøy. Anonymkode: a38fb...1d8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #15 Skrevet 6. juni 2019 Da tror jeg faktisk jeg hadde lurt på om du hadde en form for diagnose eller om du rett og slett ikke eier sosiale antenner. De få jeg har på facebook som kunne funnet på å gjort det der er mennesker med ulike utfordringer som fører med seg at de ikke skjønner de sosiale kodene. Så om jeg var deg, ville jeg virkelig latt være. Om jeg var mannen din hadde jeg vært flau bare for at du i det hele tatt tenkte tanken. Anonymkode: 0617d...aef
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #16 Skrevet 6. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det bryr jeg meg ikke om.. Ja, kommer jo ikke til å gjøre det, men siden vedkommende er en gjennomført drittsekk så er tanken morsom😂 Ta igjen litt liksom. Men jeg er seff bedre enn det. Anonymkode: 970e6...804 Hvordan er det å ta igjen egentlig? Spør ikke for å kverulere her, jeg spør fordi jeg ikke helt ser den...? Altså... Det er en fyr som er en dust, og han får seg kjæreste, og så ler du...? Fordi...? Med mindre han er Trond Giske som har blitt kjæreste med slapp reke-dama. Da er det lov å le... Anonymkode: a38fb...1d8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #17 Skrevet 6. juni 2019 Ser virkelig ikke humoren i det. Og jeg hadde nok bare tenkt at det var en som bommet, som egentlig skulle trykke 👍eller❤️ Anonymkode: fe68e...d87
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #18 Skrevet 6. juni 2019 Tenker du bare vil dumme deg ut for dette er så internt at bare du og denne personen skjønner spøken. Anonymkode: 34bfd...de0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #19 Skrevet 6. juni 2019 Jeg hadde tenkt at du trykket feil, og hadde jeg visst at du ikke hadde trykket feil, hadde jeg bare tenkt at du var teit. Anonymkode: 35cf3...b9a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #20 Skrevet 6. juni 2019 ... Og. Hvem sitter med mannen i sofaen og diskuterer sammen hvilken emoji den ene skal sette på en status på sin facebook? Anonymkode: c293b...dfa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #21 Skrevet 6. juni 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: ... Og. Hvem sitter med mannen i sofaen og diskuterer sammen hvilken emoji den ene skal sette på en status på sin facebook? Anonymkode: c293b...dfa Ei som er så smålig at hun finner glede i slikt. Anonymkode: 8b48c...82d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #22 Skrevet 6. juni 2019 Hvis man ser bort i fra at du antagelig driter deg ut... Hva er egentlig humoren du ser i dette? Jeg lurer oppriktig, for jeg skjønner ikke hva som er morsomt med det? Anonymkode: 5d3b4...c68
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #23 Skrevet 6. juni 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis man ser bort i fra at du antagelig driter deg ut... Hva er egentlig humoren du ser i dette? Jeg lurer oppriktig, for jeg skjønner ikke hva som er morsomt med det? Anonymkode: 5d3b4...c68 Hun, HI, slites litt mellom det at hun synes det er moro å såre noen, og det at det er galt å gjøre det. At hun skriver om det her er jo et godt tegn. Hun kunne bare ha gjort det og forsterket den biten av seg som elsker å se andre bli såret. Nå har hun istedet forsterket det at det er galt å gjøre det. Hun har fått bedre forståelse for det. Men det er altså, som jeg forstår det, det at noen blir såret som er den djevelen som hvisker HI i øret. Anonymkode: 8b48c...82d
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #24 Skrevet 7. juni 2019 Oi! Første gang jeg skriver det, men dette var virkelig barnslig! Anonymkode: b96f3...3ac
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #25 Skrevet 8. juni 2019 Det er helt tydelig at du ler av en av de eller narrer en av de eller de begge. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal LE da noen viser de er i er forhold? Liker du det ikke? Anonymkode: 87557...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå