Gå til innhold

Er det uvær hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom for fem minutter siden. Eidsvoll. 

Anonymkode: 6431b...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

3min torden, og fire drypp, nå er det sol, fuglekvitter og sommer igjen 😎👍

Anonymkode: 21b5d...cb4

Sånn var det her også så jeg tenkte at nå var det fint å gå tur. Jeg kom akkurat like før vendepunktet så pisket det i bakken. Så det veksler rett som det er. Godt det er varmt uansett.

Anonymkode: 30b6f...564

Skrevet

Det spørs om du spør NÅ eller NÅ eller kanskje NÅ. Kommer voldsomt mørke og dundrende regn og torden  med ujevne mellomrom, og så er det over igjen. Strømmen er heldigvis kommet tilbake... Oslo.

Anonymkode: c6054...482

Skrevet

Skikkelig regnvær og godt med torden hos meg akkurat NÅ. Innlandet. 

Anonymkode: 30196...388

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er det sol og 29 gr fortsatt, sør for Oslo. 

Anonymkode: 456d4...c29

Det forandret seg like etter at du skrev tenker jeg ?🤣

Anonymkode: 32f04...b36

Skrevet

Her er det sol, ingen regn og vindstille, har vært sånn i hele dag. Men varslene sier gult farevarsel, kan ikke si jeg ser noe til det. Bor i Grimstad

Anonymkode: f5a59...531

Skrevet

Tordnet i natt, men vært super varmt og deilig i hele dag. Kragerø.

familien eri Asker og der er det visst veldig dårlig vær. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det spørs om du spør NÅ eller NÅ eller kanskje NÅ. Kommer voldsomt mørke og dundrende regn og torden  med ujevne mellomrom, og så er det over igjen. Strømmen er heldigvis kommet tilbake... Oslo.

Anonymkode: c6054...482

Hvor i Oslo forsvant strømmen? Jeg bor nærme sentrum. Det braket voldsomt mens det sto på.

Anonymkode: 4405a...823

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det forandret seg like etter at du skrev tenker jeg ?🤣

Anonymkode: 32f04...b36

Yes, tok bare 10 min😅😅

Skrevet

Det har kommet ett par byger, og det har tørket til og fra fra kl 03 natt til i dag og frem til ca kl 17. Men ingen vind 

Drammen.

Anonymkode: df2c3...c01

Skrevet

Er skikkelig skuffa!! Tordnet og høljet ned i noen få minutter i 12 tiden, så var det over. Hadde sett fram til skikkelig uvær, kult lyn og torden så vinduene rister. Hadde ikke gjort meg noe om strømmen gikk heller.

Har ikke vært ordentlig tordenvær siden jeg var barn og gjemte meg under stuebordet. Hadde litt lyst til å «føle» det igjen😊

Anonymkode: 3901f...ebc

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har kommet ett par byger, og det har tørket til og fra fra kl 03 natt til i dag og frem til ca kl 17. Men ingen vind 

Drammen.

Det ble skrivefeil 😂 det har TORDNET i natt og fram til ca kl 17 😂

Skrevet

Bor helt nord i Trøndelag og her har det vært knallfint vær hele dagen. Melder fint først på dagen i morgen også og så regn på ettermiddagen. Men ikke noe unormalt uvær nei. Ikke torden heller. 

Skrevet

Ikkje mykje og klage flytt til vestlande og opplev orkan. da kan me snakke om vær.

Anonymkode: 973dc...0b3

Skrevet
1 time siden, Love my kidz skrev:

Bor helt nord i Trøndelag og her har det vært knallfint vær hele dagen. Melder fint først på dagen i morgen også og så regn på ettermiddagen. Men ikke noe unormalt uvær nei. Ikke torden heller. 

Haha rett etter jeg skrev dette kom det ei skikkelig regnskur og torden og lyn. Og ser det blir mer i morgen. 

Skrevet
On 6/6/2019 at 2:29 PM, Anonym bruker said:

Her er det sol og 29 gr fortsatt, sør for Oslo. 

den verste stormen ble heldigvis avlyst,men det var masse regn og tordner og lyn både dagen og natten

Anonymkode: f54b0...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...