Gå til innhold

Krem til pavlova i langpanne!


Anbefalte innlegg

Skrevet

En boks piano vaniljekrem og 1 fløte.. holder det? Hva bruker dere?

(Ver det er best med hjemmelaget vaniljekrem, men må jukse denne gangen av div årsaker....)

Anonymkode: 7c95d...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager krem av mer fløte enn 1 dl, men ellers likt ☺️

Skrevet

Mente en pakke fløte. Altså 5 dl vaniljekrem og 3 dl fløte 😊

Anonymkode: 7c95d...b81

Skrevet

Jeg bruker 2 bokser av hver 🙂 

Anonymkode: dbe4f...416

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker 2 bokser av hver 🙂 

Anonymkode: dbe4f...416

Ok, kanskje jeg må gjøre det da. Vil jo ha mye krem 😅

Anonymkode: 7c95d...b81

Skrevet

Bruker 1 vaniljekrem og 3 kremfløte

Anonymkode: 7b3b6...2a1

Skrevet

Jeg bruker en pakke vaniliekrem og en halvliter krem. 

Skrevet

😊👍🏼

Anonymkode: 7c95d...b81

Skrevet

Jeg blander pisket krem og vaniljekesam. Det blir ikke så "tung" som de andre kremene. 

Syntes uten tvil den er best. 

Blander 50/50 

Anonymkode: 67ff3...086

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blander pisket krem og vaniljekesam. Det blir ikke så "tung" som de andre kremene. 

Syntes uten tvil den er best. 

Blander 50/50 

Anonymkode: 67ff3...086

Litt magrere og 👍🏼 Takk for tips 😊

Anonymkode: 7c95d...b81

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt magrere og 👍🏼 Takk for tips 😊

Anonymkode: 7c95d...b81

Syntes også den smaker litt "friskere" 

Burde prøves, er utrolig godt 😍😋

Anonymkode: 67ff3...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...