Gå til innhold

Å tisse i sitt eget bed


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et rosebed hvor rosene vokser dårlig, det trenger gjødsel. Akkurat nå har jeg ikke så mye penger, og så kom jeg på at jeg kan tisse der (det er ingen innsyn). Er det flere som gjør det?

Anonymkode: 1b698...8e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urin bør vannes ut og ikke has direkte på. Blir for sterkt til rosebe med ren urin. 

Anonymkode: b0fcc...b9d

Skrevet

Hva tror du det skulle hjelpe for? Jeg tror nok ganske sikket at dette er du alene om

Anonymkode: 00bc4...b27

Skrevet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Du får tisse på en flaske og helle det der fra flaska i det minste, så skal du se rosene dine blir glade 🤣

Anonymkode: e7e68...7f2

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har et rosebed hvor rosene vokser dårlig, det trenger gjødsel. Akkurat nå har jeg ikke så mye penger, og så kom jeg på at jeg kan tisse der (det er ingen innsyn). Er det flere som gjør det?

Anonymkode: 1b698...8e8

Ja, jeg pleier også tisse i ditt bedd.

Anonymkode: 0e301...101

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tror du det skulle hjelpe for? Jeg tror nok ganske sikket at dette er du alene om

Anonymkode: 00bc4...b27

Der tar du faktisk feil 😊 ikke såå lenge siden jeg leste noe om dette på internett. 

Anonymkode: 86033...3b8

Skrevet

Tidenes økonomitips!

Anonymkode: 5fcc2...90d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Der tar du faktisk feil 😊 ikke såå lenge siden jeg leste noe om dette på internett. 

Anonymkode: 86033...3b8

Jeg bare så for meg hi sitte å tisse rett på rosene 😃 Og det er ikke så sunt for rosene, ei heller så vanlig

Anonymkode: 00bc4...b27

Skrevet

Jeg tenkte å tisse på jorden mellom buskene, det vannes vel ut når det regner? Jeg gidder ikke styre med flasker. Hva med å bæsje i et hull og ta jord over🙈?

Hi

Anonymkode: 1b698...8e8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte å tisse på jorden mellom buskene, det vannes vel ut når det regner? Jeg gidder ikke styre med flasker. Hva med å bæsje i et hull og ta jord over🙈?

Hi

Anonymkode: 1b698...8e8

😂 Hr du noen flere gode sparetips

Anonymkode: 00bc4...b27

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte å tisse på jorden mellom buskene, det vannes vel ut når det regner? Jeg gidder ikke styre med flasker. Hva med å bæsje i et hull og ta jord over🙈?

Hi

Anonymkode: 1b698...8e8

Du kan ikke være seriøs😂😂

Anonymkode: 78cfa...04e

Skrevet
16 minutter siden, soleia skrev:

Du får få deg ei slik:  https://www.coolstuff.no/Guldkannan-vannkanne

Det er folk som brukar urin som gjødsel, men den skal nok vatnast ut.

Denne var bra😊 Mye mer miljøvennlig enn å kjøpe gjødsel i plastikkposer.

Anonymkode: 1b698...8e8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke være seriøs😂😂

Anonymkode: 78cfa...04e

Jeg har faktisk tisset der noen ganger, men det er for tidlig å se resultater. 

Anonymkode: 1b698...8e8

Skrevet

Dette er jo egentlig det beste man kan gjøre, mye mer miljøvennlig enn kunstgjødsel. Det er bra for jorda (både blomsterjorda og planeten) og gir reduserte kloakkutslipp, og er i tillegg økonomisk. 

Anonymkode: 67140...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...