Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Hvilken mat pleier du å kjøpe inn til barn som har omgangssyke? Tenkte å kjøpe salt potetgull imorgen å vi har saft som han syns frister. Men tips til hva mer vi kan kjøpe inn? Når all drikke kommer i retur så hjelper det gjerne å gi drikke på skje,er det en spiseskje hvert 5 minutt en skal prøve da? Husker det fungerte sist han hadde omgangssyke men er så lenge siden at jeg husker ikke helt hvor ofte vi ga drikke på skje,husker bare at han holdt på væsken når vi gjorde det på den måten. Anonymkode: 76898...750
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Eplemost på teskje ja! Tørre kjeks kokt ris Anonymkode: ab7e2...e6f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eplemost på teskje ja! Tørre kjeks kokt ris Anonymkode: ab7e2...e6f Takk for tipset da skal jeg prøve det Anonymkode: 76898...750
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Har du prøvd å la han drikke forsiktig av sugerør? Jeg er mye kvalm og da drikker jeg nesten bare veldig forsiktig med sugerør. Salte kjeks Anonymkode: ad55d...63b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du prøvd å la han drikke forsiktig av sugerør? Jeg er mye kvalm og da drikker jeg nesten bare veldig forsiktig med sugerør. Salte kjeks Anonymkode: ad55d...63b Nei men det kan vi prøve imorgen Han ønsker både å drikke og spise men alt kommer i retur. Men sugerør skal prøves ut imorgen Anonymkode: 76898...750
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 Youghurt og Biola😊 Og Idoform.. Anonymkode: 95909...507
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Generelt mat som ikke smaker så mye egentlig. Husk at maten og drikken avgir smak til oppkastet når det kommer i retur igjen. Har fått avsmak på en del ting på den måten kan man si. Anonymkode: ae170...430
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #8 Skrevet 6. juni 2019 Eplejuice og farris, 50/50, og ritzkjeks. Anonymkode: 5ebc3...2b3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #9 Skrevet 6. juni 2019 Eplejuice og farris. Saftis. ellers er det drikke som er viktig. I den perioden alt kommer opp igjen, er det ikke så farlig med mat. Men drikk litt og litt så han ikke blir uttørret. God bedring. Anonymkode: 821ac...b67
me_87 Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 Drikke med sugerør fungerer for begge to,da klarer vi faktisk å holde på væsken.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #12 Skrevet 6. juni 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilken mat pleier du å kjøpe inn til barn som har omgangssyke? Tenkte å kjøpe salt potetgull imorgen å vi har saft som han syns frister. Men tips til hva mer vi kan kjøpe inn? Når all drikke kommer i retur så hjelper det gjerne å gi drikke på skje,er det en spiseskje hvert 5 minutt en skal prøve da? Husker det fungerte sist han hadde omgangssyke men er så lenge siden at jeg husker ikke helt hvor ofte vi ga drikke på skje,husker bare at han holdt på væsken når vi gjorde det på den måten. Anonymkode: 76898...750 En til to teskjeer i minuttet. Og la ham slikke på en saftis. Anonymkode: 06c31...780
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2019 #13 Skrevet 6. juni 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: En til to teskjeer i minuttet. Og la ham slikke på en saftis. Anonymkode: 06c31...780 Idag har han egentlig spist og drukket mye uten at det kommer i retur så han er nok på bedringens vei Anonymkode: 76898...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå