Gå til innhold

SMS som ikke kommer frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt å få tak i en person et par dager nå. Sendt 4 meldinger på mobil hvor jeg er 100% sikker på at jeg har riktig nummer. Å ringe er ikke aktuelt. Personen svarer ikke, til tross for purring. Bare lurer. Er det mulig at han/hun ikke får meldingene mine? Noen som kan tenke seg årsak?

Skjønner at det mest logiske her er at personen rett og slett ikke ønsker å svare. Men lurer altså på om det er en mulighet for at vedkomne ikke har mottat SMS'ene?

Anonymkode: 5cc82...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte når sønnen svarer på mld får jeg dem ikke. Oppdaterte tlf min for noen dager siden og da kom det en hel haug meldinger fra han som jeg ikke hadde fått tidligere. Må sende svar på messenger for å være sikker påta jeg får dem.

Anonymkode: e1fcd...caf

Skrevet

Åj! takk for svar! Har dere ulike merker? typ apple/android, eller samme?

Skrevet

Kan det være at denne personen har blokkert deg?

Anonymkode: ee3c0...4f9

Skrevet

Med min forrige mobil var det rett som det var sms'er jeg ikke fikk. Jeg kunne se at de var sendt på avsenders mobil, men de kom aldri fram til meg. Når det er sagt så er det vel ikke kjempevanlig at meldinger ikke kommer fram, så det er kanskje mest sannsynlig at vedkommende ikke vil svare.

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åj! takk for svar! Har dere ulike merker? typ apple/android, eller samme?

Han har Galaxy S7 jeg har Galaxy S10+

Anonymkode: e1fcd...caf

Skrevet

Tusen takk for alle svar

Skrevet

Lite sannsynlig at meldingene ikke kommer frem, med mindre vedkommende har blokkert nummeret ditt. 

Anonymkode: 2a3cd...4e2

Skrevet

Dette har skjedd meg og flere ganger med svigerfar. Trir å oppdatere tlf hjalp 🤔

Anonymkode: a8682...aa3

Skrevet

Kan personen du sender til ha en veldig gammel mobil, som kan ha problemer med å ta i mot meldinger fra nyere telefoner?

Anonymkode: 96455...6a1

Skrevet

Jeg tror hun har helt ny telefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...