Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Saken er det at jeg hat fått ekstremt såre brystvorter sånn plutselig. En jeg dater litt hadde jeg sex med på fredag som var og han var litt i overkant ivrig med å ta på puppene mine men ikke nevneverdig på brystvortene. Sist jeg hadde så vondt i de var da jeg var gravid. Jeg går på spiral nå men håper for gudsskyld jeg ikke er gravid. Hadde sex et par uker før jeg satt inn spiral og ble tatt innvendig ultralyd og så ikke noe tegn til graviditet da og har hatt mensen etter sexen den gang samt en del blødninger i forbindelse med spiral. Erfaringer med andre ting enn graviditet det kan være? Anonymkode: 77d2b...ac5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Mine blir også såre etter sex, de blir jo harde og står mer ut, ergo mer friksjon mot dem. Tror det er normalt:-) Anonymkode: fc71e...e41
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Du kan også være litt hormonell om du akkurat har satt inn en hormonspiral. Anonymkode: 7bea1...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå