Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Noen som angret på at det ble slutt mellom deg og samboer/mann? Jeg har vært i tvil lenge, vi har barn sammen og vært sammen i «hundre år»🙈vet ikke om det bare er blitt en vane å være sammen og om jeg kommer til å angre om det blir slutt. Anonymkode: e167c...205
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Den første tiden vil du kjenne på sorg og anger. Men etter hvert vil du føle en enorm frihet. Og menn idag er ikke dømmende for om du har barn fra før. Det er massevis av fisk i havet! Anonymkode: f29eb...c01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå