Gå til innhold

Har et spørsmål om gutter og pubertet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er et noget spesielt spørsmål 😳

Jeg har en sønn som straks fyller 12, og han har nok kommet i puberteten. Da han var i dusjen for litt siden ropte han på meg for å spørre om noe. Jeg kunne ikke unngå å se at han har stor(!) penis, og lurer seriøst på om den vil fortsette å vokse mye? Det er nesten så jeg blir litt bekymret for mobbing og tenker på om det kan bli et problem for han senere i livet. Noen med erfaring? 

Anonymkode: 840ae...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om gutter som er blitt mobbet for at de har stor penis.

Nei, spørsmålet er ikke spesielt. Det er trollete. Har ikke jeg sett tilsvarende spørsmål her et par ganger før? Veldig kjent i alle fall.

Anonymkode: 7535b...65f

Skrevet

Skjønner at du er bekymret. Vi hadde en i klassen som ble kalt Pikkulf av samme grunn. Ikke greit å være han. På ungdomsskolen begynte han vi kalte Kukuk. Hans var diger. 

Anonymkode: 1e853...096

Skrevet

uff da

broren min hadde problemer med det samme,men ble aldri mobbet

Anonymkode: ab308...80b

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

uff da

broren min hadde problemer med det samme,men ble aldri mobbet

Seriøst? Du vet at broren din hadde stor penis?

Anonymkode: 90668...417

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Seriøst? Du vet at broren din hadde stor penis?

Anonymkode: 90668...417

Nei det har jeg ikke,men han er mye mindre og var redd, så han snakket med meg og ikke foreldrene våre, jeg har aldri sett den

Skrevet
På ‎04‎.‎06‎.‎2019 den 21.26, Anonym bruker skrev:

Jeg har en sønn som straks fyller 12, og han har nok kommet i puberteten. Da han var i dusjen for litt siden ropte han på meg for å spørre om noe. Jeg kunne ikke unngå å se at han har stor(!) penis, og lurer seriøst på om den vil fortsette å vokse mye? Det er nesten så jeg blir litt bekymret for mobbing og tenker på om det kan bli et problem for han senere i livet. Noen med erfaring? 

Den vokser til en gitt størrelse, som er genetisk bestemt, og stopper der. Men noen er tidligere utvokst "der nede" enn andre.

Anonymkode: b55d0...34e

Skrevet
På 4.6.2019 den 21.26, Anonym bruker skrev:

Ja storsett er man ikke ferdig utvokst som 12 åring. Fleste gutter har ikke begynt å vokse noe særlig der nede enda da. Men noen er tidligere enn andre, samme som med jenter.

Kommer jo an på hva du legger i stor da. Stor for alder eller stor som i ungdom/mann.

Vanskelig å tyde hva stor er da.

Anonymkode: 025df...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...