Gå til innhold

Gravid uke 6 og blødninger


MM95

Anbefalte innlegg

Hei. 
Jeg er gravid i uke 6 og har noen bekymringer, men vet ikke om det er noe å bekymre seg for eller ei. 
Jeg har siden igår hatt brunrød blødninger, men det har ikke vært så mye, det kommer på dopapiret etter hvert dobesøk, men ikke i trusa. Jeg begynte også å få stikkinger i korsryggen i går kveld. Jeg var på tidlig ultralyd hos legen i går på morgenen og da var alt normalt og han kunne se at det var liv. 
Jeg har også hatt murringer og stikkinger i magen, men det har jeg hatt fra begynnelsen av, også går jeg og brekker meg i ett sett og er trøtt og sliten og har veldig ømme bryster.
Det jeg da lurer på er om det er noen andre som har hatt det slik? Hvordan gikk det? Er det grunn til bekymring? Eller er det helt normalt?

Kan også legge til at dette er første gangen jeg ergravid, og er derfor litt lett urolig for blødningene.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hadde det sånn med begge mine. Fikk beskjed om at det var kroppen som sa ifra om at jeg måtte roe ned. Så jeg ble sykmeldt fra jobb og roa veldig ned. Etter dette så forsvant disse småblødningene 😉

Så det kan være at kroppen din også sier ifra om at du må slappe mer av og ikke stresse med ting 😉

Anonymkode: f7433...9f6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...