Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Idag hadde mitt barn og de andre barna i bhg avslutting før de begynner på skolen, de var først alene, spise god mat, godteri, brus og is, og hadde disko, så kom vi foreldrene og da sang de og fikk med alt de har laget i løpet av barnehagen. Og tårene kom når de sang første dag i første klasse, det er vi som står her nå, synes det er litt pinlig, er så lettrørt. Flere? Anonymkode: c27d4...4a9
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Jaaa! Kjempe! Må tenke på helt andre ting for ikke å knekke helt. Hater det. 🙈 Anonymkode: f6102...9f6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Jeg er helt håpløs på sånt. Det er strake veien til ugly cry. Luciatog, 17.mai-tog, avslutninger og you name it. Første dag i første klasse tok knekken på meg. Dette blir bare verre og verre også. Var IKKE sånn før jeg fikk barn! Anonymkode: cd738...ec0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Lettrørt, jeg?? Satt med tårer i øynene da jeg i dag leste at Lichi, den siste lemuren som var på rømmen, var blitt funnet, og så bilde av at den satt og koste seg med druer.... Neida, ikke lettrørt i det hele tatt, jeg Anonymkode: 74fcd...3f1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Ja, jeg er veldig slik. Var ikke slik før jeg fikk barn. Nå er eldste 15 år... Var veldig rørt da alle sluttet i bhg. Og sleit veldig da eldste hadde avslutning i 7. klasse. Nå skal eldste konfirmeres på søndag, og ei venninne skal komme å synge. Jeg vet det blir problematisk. For jeg griner ikke foran andre. Punktum. Anonymkode: 15c4a...146
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Jeg griner av kinoreklamer 🥺 Den fra talkmore om han som har kjærlighetssorg og han kameraten 💔 Anonymkode: eecec...695
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Er så rart... Før var jeg som en kald fisk å regne... Nå begynner tårene å renne når de slutter med smokk, slutter i bhg, begynner på skolen, taler i bryllup.. Koselige meldinger fra familie og venner.. Hva skjedde liksom 😂😂 Brydde meg filla før. Det har skjedd veldig gradvis etter at jeg fikk barn. 😅 Anonymkode: 7e4ec...4d8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #8 Skrevet 5. juni 2019 Huff. Hva kan man gjøre med det da? 🥺 Anonymkode: f6102...9f6
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #9 Skrevet 5. juni 2019 Så godt vi er flere, jeg og ble slik etter barna kom, aldri før Anonymkode: c27d4...4a9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2019 #10 Skrevet 5. juni 2019 Jaaa...! Skal så lite til! Barna sin skyld 🤣 Anonymkode: 96d9a...6ad
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #11 Skrevet 7. juni 2019 On 6/6/2019 at 12:38 AM, Anonym bruker said: Jaaa...! Skal så lite til! Barna sin skyld 🤣 Anonymkode: 96d9a...6ad uff skal ikke være lett Anonymkode: c27d4...4a9
Daquiry Skrevet 7. juni 2019 #12 Skrevet 7. juni 2019 Jeg griner av reklamefilmer 😩😂. Griner av alt, utrolig irriterende. Blir jeg sint nok, griner jeg også 😳
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #13 Skrevet 7. juni 2019 Jeg griner så snørr og tårer renner! Jeg jobber på en skole hvor vi har div tradisjoner hvor barna opptrer og hele skolen ser på. Jeg utstyrer meg med nesespray, papir og sminker meg ikke når det er forestilling. Jeg begynner å grine når jeg ser hvor flinke barna er. Spesielt når jeg jeg ser de barna jeg vet har jobbet ekstra hardt . Anonymkode: c5a69...61e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2019 #14 Skrevet 7. juni 2019 Så hvordan kan dette stoppes??! Jeg er så lei av puffy eyes og rennende sminke! Anonymkode: f6102...9f6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #15 Skrevet 8. juni 2019 så godt vi er flere Reklame filmer også ja , er noen som er veldig rørende, spesielt der han mannen opplever at det blir slutt og den med den babyen i helikoptre og med bestefaren ❤️ Anonymkode: c27d4...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå