Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Hei. Jeg er ute etter litt informasjon om Kongseik barnehage. Har noen erfaringer med denne, både ris og ros ift personale, pedagogisk tilbud, vennskap, miljø osv. På forhånd takk. Anonymkode: dda1b...b01
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Dette er en barnehage som har ganske frynsete rykte, både blant foreldre og de som jobber i barnehage. Det er stort gjennomtrekk blant ansatte og det sies å være en utydelig ledelse som har liten forståelse for hva som rører seg, barns behov, hva som må til for å innfri krav osv. Blant foreldre har jeg møtt de som sier seg fornøyde, men flest av de som anser barnehagen som kaotisk, uoversiktlig og lite pedagogisk, mer som en oppbevaring. Jeg hadde styrt godt unna, både som ansatt og som forelder. Anonymkode: 1e0f0...4f0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har motvillig hatt barn der siden 2010 og det er ikke en godt drevet barnehage. Det er først nå siste året jeg har vært fornøyd, de ansatte har vært stabile og er flotte folk. Støtter resten av det som er sagt over her. Det er en stor barnehage, mange barn, mye flyktninger (ikke at det er et problem men ressursene mangler til barna) samt tilrettelagt for de med handikap (her og et problem med ressurser). Anonymkode: 60266...494
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har hatt tre barn der, minstemann har ett år igjen. Med eldste var jeg ikke fornøyd i det hele tatt og prøvde å bytte barnehage uten hell, men så hadde de utskifting av personalet og det ble en helt ny barnehage. Jeg er mer fornøyd med storebarnfløyen enn småbarn og sønnen min elsker barnehagen sin. Det er kaotisk, men jeg føler det er kontrollert kaos og har aldri vært bekymret når jeg har levert barna mine der Anonymkode: b5f1f...818
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Selv jeg som er bosatt på Nøtterøy har hørt negativ omtale om denne barnehagen, spesielt småbarnsavdelingen. Hadde styrt unna. Anonymkode: bb032...d08
pedled Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Tusen takk for svar! Da blir det venteliste på oss..krysser fingre for at det blir ledig et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 6 minutter siden, pedled skrev: Tusen takk for svar! Da blir det venteliste på oss..krysser fingre for at det blir ledig et annet sted. Hvilken barnehage er det du ønsker da? Anonymkode: 60266...494
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Er dette en kommunal eller privat barnehage? Om ledelsen er kaotisk må jo de ansvarlige i kommunen ta tak..! Anonymkode: 12f05...e4b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dette en kommunal eller privat barnehage? Om ledelsen er kaotisk må jo de ansvarlige i kommunen ta tak..! Anonymkode: 12f05...e4b Kommunal. Vet det er forsøkt gjort interne bytter innad i eik-barnehagene med varierende hell. Anonymkode: 60266...494
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, pedled skrev: Tusen takk for svar! Da blir det venteliste på oss..krysser fingre for at det blir ledig et annet sted. Hvor gammelt er barnet og hvilke områder er aktuelle? Anonymkode: 1e0f0...4f0
pedled Skrevet 11. juni 2019 #11 Skrevet 11. juni 2019 Eik er aktuellt område. Vil flytte henne fra annen barnehage til nærmiljø. Hun er 3 år.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 20 minutter siden, pedled skrev: Eik er aktuellt område. Vil flytte henne fra annen barnehage til nærmiljø. Hun er 3 år. Skjønner. Er vel ikke så mye annet ledig på Eik vil jeg tro. Hva med å la henne gå 1 år til der hun er og sette henne på overflytting neste runde? Da vil hun i så fall slippe unna med et bytte og få en god bhg. Av Eik-barnehagene, anbefaller jeg Eik Vestre og Mortensen. Anonymkode: 1e0f0...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå