Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Du skal på stor familie sammenkomst. Hun vet du har angst og sier at du la. Komme tidlig og reise tidlig på kvelden, for da er det ikke så mange der. Ville du tatt det som at hun tar hensyn og bryr seg om deg eller at hun egentlig ikke vil at du skal komme? Imed hun vil du skal komme tidlig og reise tidlig? Hva er flertallets meninger her? Anonymkode: dcf82...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 At hun bryr seg om deg. Hva mener du selv? Anonymkode: 791b6...6a8
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Hun tar hensyn. Hun sier jo ikke at du må reise tidlig. Hun gir deg bare en mulighet, tilrettelegger for deg. Anonymkode: e17c0...3e8
sug lut Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 Hensyn. Men på den annen side, hvis du er en som alltid overtolker og tror det verste og mistenker dine venner for ikke å være dine venner så kan det jo hende hun har fått nok og ikke vil ha deg der.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Da hun først sa det tok jeg det som at det var for å trygge meg. Men så har jeg en annen diagnose som jeg kjemper og jobber med, for å bli bedre. Og den kan fort komme i etterkant å bli mistenksom. Derfor spørr jeg her nå om hva andre 'normale' folk ville tatt det som 😊 i morgen når jeg er uthvilt og det er i fredstid, så vet jeg selv at det er av hensyn og ikke noe annet. Men noen ganger trenger jeg en headsup. Og jeg holder denne krigen med vennlighet og mistenksomhet for meg selv. Så det at hun har fått nok er ikke mulighet da jeg aldri tar den usikkerheten opp med noen da jeg vet problemet rundt tillit og tro godt om folk i dårlige perioder, er ikke noen annens problem enn mitt. Takk 🤗 Anonymkode: dcf82...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 Du? Tanker spiller et puss med en. Ikke noe å skamme deg over. Særlig når det er noe en har angst for, da går hjernen i hundre og tenker alt mulig. Jeg tenker som de andre, at hun bryr seg og prøver å finne en løsning som er så lite vanskelig som mulig, men angst vil du jo få uansett. Men kanskje det går bra likevel? I så fall er det jo en hyggelig opplevelse trass alt. Anonymkode: aef93...c37
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 At hun har omtanke for deg. Høres ut som sosial angst hos deg. Anonymkode: f2987...3e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 Hyggelig tenkt av venninnen.Hun bryr seg om deg 😊 Anonymkode: cc1a2...aaf
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #11 Skrevet 3. juni 2019 Hun bryr seg om deg. Kanskje dette var feil måte å vise det (dette kan bare du vite, siden vi alle er forskjellige), men hun er i det minste åpen for tilrettelegging. Hvordan å tilrettelegge, kan bare du vite hva som er best for deg. Anonymkode: e2224...938
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 Takk for svar. Jeg måtte si ifra som alltid at jeg må se an helsen først. Og da sa hun det. Hun mente det nok bare veldig godt. 🤗 Anonymkode: dcf82...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Jeg måtte si ifra som alltid at jeg må se an helsen først. Og da sa hun det. Hun mente det nok bare veldig godt. 🤗 Anonymkode: dcf82...7f7 Hun vil gjerne ha deg der😊 og prøver å tilrettelegge for seg slik at du kommer 😊 Anonymkode: bc838...484
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #14 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du skal på stor familie sammenkomst. Hun vet du har angst og sier at du la. Komme tidlig og reise tidlig på kvelden, for da er det ikke så mange der. Ville du tatt det som at hun tar hensyn og bryr seg om deg eller at hun egentlig ikke vil at du skal komme? Imed hun vil du skal komme tidlig og reise tidlig? Hva er flertallets meninger her? Anonymkode: dcf82...7f7 At du er et hårsårt fjols som LETER etter fornærmelser der de ikke finnes bare for å ha noe å gå i frø over. Anonymkode: 5efb3...cab
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #15 Skrevet 3. juni 2019 Takk for din mening 😅 Anonymkode: dcf82...7f7
Toneelise Skrevet 4. juni 2019 #16 Skrevet 4. juni 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Du skal på stor familie sammenkomst. Hun vet du har angst og sier at du la. Komme tidlig og reise tidlig på kvelden, for da er det ikke så mange der. Ville du tatt det som at hun tar hensyn og bryr seg om deg eller at hun egentlig ikke vil at du skal komme? Imed hun vil du skal komme tidlig og reise tidlig? Hva er flertallets meninger her? Anonymkode: dcf82...7f7 At hun tar hensyn.
Pobie Skrevet 4. juni 2019 #17 Skrevet 4. juni 2019 Tolkningen din av at hun kanskje ikke vil ha deg der minner veldig om en "angsttolkning". Min første tanke er at hun tar hensyn og gir deg "tillatelse" til å reise hjem tidlig hvis du ikke synes du takler å være der. Personen som sa dette er familie? Og samlingen er en familiesammenkomst. Da er det veldig sannsynlig at du er velkommen og folk forventer å se deg der. Med mindre det er stor rift mellom deg og familien da.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #18 Skrevet 4. juni 2019 At hun gjerne vil at du skal komme, selv om hun vet at det kan bli vanskelig for deg. Hun tar hensyn, og prøver å tilrettelegge. Anonymkode: 9d297...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå