Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Så syns jeg det er mer enn rart at pass blir sendt som vanlig A-post. Når man tenker på at det er et verdidokument og hvor verdifulle norske pass er i den kriminelle verden skulle man tro at man satset på en tryggere forsendelsemåte? I det minste som registrert post. Noen som vet hvilke kriterier man har valgt denne måten på? Anonymkode: bbc3b...aae
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Dette har jeg også lurt på i mange, mange år. Jeg mener man burde måtte komme og hente passene selv og da vise samme legitimasjon som man gjorde da man fikk passet. Anonymkode: 28bda...048
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Det sendes slik for å spare kostnader. Det er så få pass som forsvinner under transporten at den utgiften er mindre enn å sende de på en tryggere måte/utlevere personlig. Anonymkode: be323...7de
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det sendes slik for å spare kostnader. Det er så få pass som forsvinner under transporten at den utgiften er mindre enn å sende de på en tryggere måte/utlevere personlig. Anonymkode: be323...7de Kostnadene kan bli enorme om et pass havner i feil hender... Anonymkode: 28bda...048
Mamma_til_2 Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Man har plikt til og følge med og gi beskjed om ikke passene har kommet innen en viss tid. Men ja det er snodig at de blir sent slik, det samme har jeg tenkt om nye bankkort, de blir og sent ut en tid før det gamle kortet går ut, men man får ikke beskjed at det er sent, hvertfall ikke i min bank.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kostnadene kan bli enorme om et pass havner i feil hender... Anonymkode: 28bda...048 Vel, svarer var ikke noe jeg bare fant på. Det kom fra dem selv. Anonymkode: be323...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå