Gå til innhold

Hostet i 14 dager nå.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite produktiv hoste, men ikke tørrhoste heller. Følelsen av å «ha noe i halsen» i kveld har jeg merket er betent smak/lukt i munnen når jeg hoster. Ikke feber og sykdomsfølelse, litt sliten om dagen bare. Grunn til lege?

Anonymkode: 1f7e1...f8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig hadde ventet, men det er fordi jeg alltid får langvarig hoste og til slutt bronkitt når jeg blir forkjølet.

Men skader jo selvfølgelig ikke med en tlf til legekontoret, for å høre hva de tenker.

Anonymkode: 78a87...850

Skrevet

Hadde definitivt ventet. Enten så går det over eller så blir det verre. Skulle vært mye verre før jeg hadde gått til lege. 

Anonymkode: bb75b...cdb

Skrevet

Gikk i 3 mnd, dro til legen. Bortkasta penger - var virus..

Anonymkode: 83acc...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...