Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Lite produktiv hoste, men ikke tørrhoste heller. Følelsen av å «ha noe i halsen» i kveld har jeg merket er betent smak/lukt i munnen når jeg hoster. Ikke feber og sykdomsfølelse, litt sliten om dagen bare. Grunn til lege? Anonymkode: 1f7e1...f8c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Jeg personlig hadde ventet, men det er fordi jeg alltid får langvarig hoste og til slutt bronkitt når jeg blir forkjølet. Men skader jo selvfølgelig ikke med en tlf til legekontoret, for å høre hva de tenker. Anonymkode: 78a87...850
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Hadde definitivt ventet. Enten så går det over eller så blir det verre. Skulle vært mye verre før jeg hadde gått til lege. Anonymkode: bb75b...cdb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Gikk i 3 mnd, dro til legen. Bortkasta penger - var virus.. Anonymkode: 83acc...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå