Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Jeg er så lei av å sminke bryn at jeg spyr snart! Jeg har nesten ingenting etter sykdom, og må sminke det. Jeg skal til syden om 2 uker, og ønsker ikke å stå lenge for å sminke på meg bryn bare jeg skal ut døra 😌 blir dei ødelagt av sol og litt bading i basseng med barn? Er bare snakk om 7 dager i syden.  Anonymkode: 84759...b3b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Herregud, det er da ingen som legger merke til om du har bryn i syden. Det hadde jeg hoppet og drete i altså Du skal være sammen med ungene og bade og sole dere, ingen, virkelig ingen, kommer til å tenke på dine manglende bryn. Jeg hadde ikke brukt microblanding før en slik tur, det er svindyrt og det er midt i ansiktet. De tar jo først på en runde, så har de gjerne litt mer på 10 dager senere for å få et endelig og fint resultat. Det bør ikke soles før det har gått litt tid, det blir jo et "åpent" sår etter nålene og de må gro før du soler deg (jo tidligere du utsetter deg for sol jo kortere tid vil de også sitte) Ville ikke hatt de i klorvannet heller, selv om klor dreper bakterier er det alltid masse bakterier i det vannet (bare tenkt på alle ungene som reiser hjem fra syden med ørebetennelse) Anonymkode: 88afa...262
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Ganske sikker på at de ikke skal bli våte i noen dager etterpå, hva med sånne produkter som varer i et par dager, så det i en Maybelline reklame Anonymkode: 229a8...fdc
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Det er altfor nært opp til turen å gjøre det nå. Anonymkode: ef058...2d8
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Takk for svar 😘😊 da venter jeg heller til turen er ferdig 😊 Anonymkode: 84759...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå