Gå til innhold

Hjelp å tolke graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Hva synes dere om disse resultatene? De første to tester var tatt for 3 og 2 dager siden ved bruk av babyplan strimler som har gått ut på dato i fjor mens den siste var tatt i dag kl. 7 med strøken ny RFSU. Jeg ser en veeeeldig svak strekk antydning på RFSU testen men testene som var tatt med utgåtte babyplan tester viser tydeligere strekker. Hva syns dere? Kan jeg stole på tester som utgått på dato? Mitt første barn er 13 måneder nå som jeg fikk gjennom prøverør. Og jeg har ikke fått tilbake menstruasjon enda.

F451B75D-8836-4C41-A702-6A10F1FCC73B.jpeg

Anonymkode: 99d6a...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle testene er positive.

Jeg har testet med utgåtte tester og de har aldri gitt falsk positiv. 

Jeg regner med at testene som er tatt for noen dager siden er blitt noe mer markerte ettersom de er tørket.

Jeg har ikke likt RFSU merket noensinne. Synes den gir svakt resultat. Så mulig det er derfor RFSU-testen er svakere enn strimlene du brukte.

Jeg ville testet med clearblue +, muligens den digitale om et par dager..

Anonymkode: 2b3a5...269

Skrevet

Alle testene er positive.

Jeg har testet med utgåtte tester og de har aldri gitt falsk positiv. 

Jeg regner med at testene som er tatt for noen dager siden er blitt noe mer markerte ettersom de er tørket.

Jeg har ikke likt RFSU merket noensinne. Synes den gir svakt resultat. Så mulig det er derfor RFSU-testen er svakere enn strimlene du brukte.

Jeg ville testet med clearblue +, muligens den digitale om et par dager..

Anonymkode: 2b3a5...269

Skrevet

Testene er positive ser det ut som. Men som hun over her sier, ville jeg kjøpt en clearblue eller lignende for å bekrefte resultatet. Har aldri likt de der strimlene.

Anonymkode: 115d9...b3f

Skrevet

De ser da positive ut alle sammen! 🙂

Anonymkode: 96349...050

Skrevet

Alle ser positive ut ja! Slå til med en clearblu digital i morgen tidlig så slipper du å lure. Har selv vært gjennom mange prøverør, og det er nesten ingen følelse som er bedre enn å se at det faktisk står "gravid" på testen :) Jeg har 2 prøverørsbarn og så kom det plutselig en uten hjelp. Gratulerer! 

Anonymkode: d68c0...cdf

Skrevet

Gratulerer ! 

Anonymkode: bf2a3...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...