Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 sa sier det andre barnet.Hvem bryr seg. feks.Hvis hun forteller noe sa sier hun andre ,hvem bryr seg nar barnet mitt sier noe. Hva burde jenta mi svare nar det andre barnet sier sann_. Det har vert s[nn i ca.2 mnd. Hva burde barnet mitt svare for a forsvare seg. Anonymkode: c34ce...dc1
hysterika Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Hvor gammel er hun? Dette er en form for mobbing.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Det er mobbing, hadde tatt det videre Anonymkode: 7b00e...f66
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Kunne jo starte med «kutt ut med å være frekk i munnen!» Anonymkode: 33229...138
Sommerkroppen 2029 Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 (endret) Jeg tolker det slik at datteren din prater til noen andre, og så blander dette barnet seg inn? Eller har jeg misforstått? For da bør jenta di bare svare: "jeg snakket ikke til deg". Dersom hun fortsetter og ler eller sier at ingen bryr seg, så står hun bare på sitt og svarer "men jeg snakket ikke deg, og har heller ikke bedt om din mening. Så hvorfor svarer du sånn? " Endret 3. juni 2019 av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Kan si noe som: Jeg bryr meg, og det bør du også! Svar på en ordentlig måte!" Har en venninne av datteren som kommer med den frasen av og til og datteren min tok etter. Jeg fikk fort plukket det av datteren min. Lenge siden jeg har hørt venninnen si det også. En annen lignende frase jeg har hørt en del er "hva er det med det?". Ufyselig oppførsel. Anonymkode: 6704c...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå