Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Gjort dette leenge nå. Vært flere ganger hos lege uten at han tar dette seriøst. Noen som har tips og råd for hvor vi kan ta dette videre eller hva det kan være.. Anonymkode: 6a5c0...972
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Han må bli testet for div. da. Hvis legen ikke vil gjøre det, da hadde jeg gått til en annen lege. Bør teste for bl.a. mycoplasma og lungeklamydia og andre. Anonymkode: e8040...dce
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Astma? Anonymkode: 60552...a19 Han har fått astma medisin. Hjelper noe men hoster fortsatt ekstremt mye. Anonymkode: 6a5c0...972
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Astma? Anonymkode: 60552...a19 Hvis en voksen person plutselig får astma bør det sjekkes for lungeklamydia, da denne infeksjonen er vanligste årsak til at voksne utvikler "astma" - altså, symptomene tilsier astma, men det er egentlig en infeksjon som krever behandling og som da kan få symptomene til å forsvinne. Det er en infeksjon som kan bli kronisk, og der er dessverre Norge håpløs på behandling, for da kreves det mer langvarig antibiotikabehandling, iflg. internasjonal forskning, men det sier de ikke er nødvendig her til lands. Anonymkode: e8040...dce
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han har fått astma medisin. Hjelper noe men hoster fortsatt ekstremt mye. Anonymkode: 6a5c0...972 Det gjorde jeg og helt til jeg byttet astmamedisin. Er han slimete, eller er det tørrhoste? Anonymkode: 60552...a19
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 Det kan og være lungebetennelse kanskje? Anonymkode: 60552...a19
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Her hos oss i Bergen er det mange med kikhoste om dagen? Anonymkode: 6fa56...22b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjorde jeg og helt til jeg byttet astmamedisin. Er han slimete, eller er det tørrhoste? Anonymkode: 60552...a19 Slimete og helt håpløs. Altså han kremter og hoster hele dagen. Spytter slim. Sånn har det vært lenge. Får plutselig hosteanfall. Har ikke feber. Han sa mener jeg at han hadde tatt røntgen av lungene. Så da har jeg slått meg til ro med det lenge før han nå plutselig sier at han ikke har det. Altså nå er jeg redd. Anonymkode: 6a5c0...972
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Slimete og helt håpløs. Altså han kremter og hoster hele dagen. Spytter slim. Sånn har det vært lenge. Får plutselig hosteanfall. Har ikke feber. Han sa mener jeg at han hadde tatt røntgen av lungene. Så da har jeg slått meg til ro med det lenge før han nå plutselig sier at han ikke har det. Altså nå er jeg redd. Anonymkode: 6a5c0...972 Sånn var jeg før jeg byttet medisin. Jeg kremtet og hostet stadig vekk, hostet til jeg brakk meg og hostet opp slimklumper. Hver morgen var jeg helt tett i luftveiene, og en varm dusj satte i gang hostingen skikkelig. Men uansett så bør han gå til legen igjen og sjekke seg Anonymkode: 60552...a19
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Han bør definitivt få henvisning til røntgen! Anonymkode: 74899...9aa
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Slimete og helt håpløs. Altså han kremter og hoster hele dagen. Spytter slim. Sånn har det vært lenge. Får plutselig hosteanfall. Har ikke feber. Han sa mener jeg at han hadde tatt røntgen av lungene. Så da har jeg slått meg til ro med det lenge før han nå plutselig sier at han ikke har det. Altså nå er jeg redd. Anonymkode: 6a5c0...972 Ja, da må han be legen om røntgen. Anonymkode: bef00...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå