Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Okei har en diskusjon med venninna mi her om hvor mye tørkerull/torky som er normalt å bruke i uka?Vi bruker en hel rull.....og hun har den i to uker. Hvor lenge har dere en tørkerull?😅 Anonymkode: 66c1f...12a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 2-3 uker tror jeg. Kommer litt an på. Hvis barna f eks har sølt vann utover og forsøker å ordne opp selv kan det gå mye på en gang. Anonymkode: db80d...a21
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Sitat 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okei har en diskusjon med venninna mi her om hvor mye tørkerull/torky som er normalt å bruke i uka?Vi bruker en hel rull.....og hun har den i to uker. Hvor lenge har dere en tørkerull?😅 Anonymkode: 66c1f...12a Det varierer etter hvor mange vi er hjemme, og hvem som er hjemme. Mannen bruker mer tørkerull enn jeg gjør, da han vasker komfyren og tørker av med tørkerull, jeg tørker av med klut. ca 2 uker tror jeg. Spurte mannen, han sier 4 dager, så tenker at vi kanskje har det samme forholdet som deg og din venninne, mannen bruker mye, og tømmer gjerne en rull på under ei uke, jeg kan sikkert ha den i 2 uker. Hva som er normalt er individuelt, du får heller ta diskusjonen om hva tørkerullen skal brukes til. Dere har sikkert ulike preferanser der. Noen bruker jo tørkerull og torky til å tørke hendene, jeg foretrekker håndkle, og skifter dette flere ganger i uka. Når jeg tenker meg om, er jeg litt usikker på hva jeg bruker tørkepapir til. Anonymkode: 9bd59...652
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Det kommer jo veldig an på tørkerullene da. Noen er det mye mer papir på enn andre Anonymkode: 999e7...d0b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 Jeg har hatt tre ruller fra begynnelsen av februar til nå. Er bevisst på å ikke bruke det unødvendig, men heller bruke klut. Anonymkode: fa30e...f32
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Varer i ca. en måned, og vi er en stor familie. Det handler om å være litt bevisst også. Ofte er det minst like greit å bruke klut eller kjøkkenhåndkle. Anonymkode: ca4e0...fcc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 2-3 uker, tenker jeg. Anonymkode: f52cd...800
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Jeg bruker ikke tørkeruller, men jeg har en rull dopapir i kjøkkenskapet, den varer i noen uker. Anonymkode: 3ccbf...d63
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Jeg har aldri skjønt konseptet tørkerull... hva brukere dere tørkerull til som dere ikke kan bruke kopptue til? Jeg skifter kopptue hver dag. Anonymkode: 9ca5f...fe7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri skjønt konseptet tørkerull... hva brukere dere tørkerull til som dere ikke kan bruke kopptue til? Jeg skifter kopptue hver dag. Anonymkode: 9ca5f...fe7 Hva er kopptue? Klut eller koppehåndkle? Anonymkode: 999e7...d0b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 Vi bruker lite tørkerull. Den varer i flere uker. Til måltider bruker vi servietter, til renhold bruker vi kjøkkenkluter. Tørkerull legger jeg av og til i nisteboksen om barna får med seg noe grisete, og vi bruker det noen ganger om det søles større mengder. Anonymkode: 5d739...f80
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 Vi har to små barn. Kan lett bruke 3 ruller i uka. Kommer an på alt. Anonymkode: f25ab...0bd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #15 Skrevet 2. juni 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri skjønt konseptet tørkerull... hva brukere dere tørkerull til som dere ikke kan bruke kopptue til? Jeg skifter kopptue hver dag. Anonymkode: 9ca5f...fe7 Tja, hvis ungen har sølt et helt glass Biola på teppet, så bruker vi tørkerull. Skal jeg bruke tre håndkler ? Lukter jo forferdelig også. Anonymkode: f25ab...0bd
Optatium Skrevet 2. juni 2019 #16 Skrevet 2. juni 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja, hvis ungen har sølt et helt glass Biola på teppet, så bruker vi tørkerull. Skal jeg bruke tre håndkler ? Lukter jo forferdelig også. Anonymkode: f25ab...0bd Bøtte og vann og såpe og klut? Gjenta. Bruker ikke tørkepapir jeg, har aldri hatt en rulle i hus.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #17 Skrevet 2. juni 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja, hvis ungen har sølt et helt glass Biola på teppet, så bruker vi tørkerull. Skal jeg bruke tre håndkler ? Lukter jo forferdelig også. Anonymkode: f25ab...0bd Blir det ikke mye papirrester igjen på teppet når du tar det vekk med tørkerull? Enig med henne over: bøtte,vann,tue. Anonymkode: 9ca5f...fe7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #18 Skrevet 3. juni 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er kopptue? Klut eller koppehåndkle? Anonymkode: 999e7...d0b Kjøkkenklut. Anonymkode: aaaaa...e94
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #19 Skrevet 3. juni 2019 Vi bruker nok en rull ila ca to uker. Anonymkode: aaaaa...e94
soleia Skrevet 3. juni 2019 #20 Skrevet 3. juni 2019 Mannen kan bruke ein om dagen, eg meir ein i mnd, så ca ein i veka i snitt? Han tørkar av bord og benkar med tørkerull, medan eg brukar klut, og finn fram vaskebøtte ved større uhell.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #21 Skrevet 3. juni 2019 Hos oss varer den ca en uke, kanskje litt lengre. Anonymkode: 3931a...832
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #22 Skrevet 3. juni 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja, hvis ungen har sølt et helt glass Biola på teppet, så bruker vi tørkerull. Skal jeg bruke tre håndkler ? Lukter jo forferdelig også. Anonymkode: f25ab...0bd Hva med en gulvklut? Anonymkode: f956e...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå