Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei har en diskusjon med venninna mi her om hvor mye tørkerull/torky som er normalt å bruke i uka?Vi bruker en hel rull.....og hun har den i to uker.

Hvor lenge har dere en tørkerull?😅

Anonymkode: 66c1f...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 uker tror jeg. Kommer litt an på. Hvis barna f eks har sølt vann utover og forsøker å ordne opp selv kan det gå mye på en gang.

Anonymkode: db80d...a21

Skrevet

1 uke her også 😜

Anonymkode: c36a1...918

Skrevet
Sitat
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okei har en diskusjon med venninna mi her om hvor mye tørkerull/torky som er normalt å bruke i uka?Vi bruker en hel rull.....og hun har den i to uker.

Hvor lenge har dere en tørkerull?😅

Anonymkode: 66c1f...12a

Det varierer etter hvor mange vi er hjemme, og hvem som er hjemme. Mannen bruker mer tørkerull enn jeg gjør, da han vasker komfyren og tørker av med tørkerull, jeg tørker av med klut. ca 2 uker tror jeg. Spurte mannen, han sier 4 dager, så tenker at vi kanskje har det samme forholdet som deg og din venninne, mannen bruker mye, og tømmer gjerne en rull på under ei uke, jeg kan sikkert ha den i 2 uker.

Hva som er normalt er individuelt, du får heller ta diskusjonen om hva tørkerullen skal brukes til. Dere har sikkert ulike preferanser der. Noen bruker jo tørkerull og torky til å tørke hendene, jeg foretrekker håndkle, og skifter dette flere ganger i uka. Når jeg tenker meg om, er jeg litt usikker på hva jeg bruker tørkepapir til.

Anonymkode: 9bd59...652

Skrevet

Jeg har en rull i ca 1 mnd...

Skrevet

Det kommer jo veldig an på tørkerullene da. Noen er det mye mer papir på enn andre

Anonymkode: 999e7...d0b

Skrevet

Jeg har hatt tre ruller fra begynnelsen av februar til nå. Er bevisst på å ikke bruke det unødvendig, men heller bruke klut.

Anonymkode: fa30e...f32

Skrevet

Varer i ca. en måned, og vi er en stor familie. Det handler om å være litt bevisst også. Ofte er det minst like greit å bruke klut eller kjøkkenhåndkle. 

Anonymkode: ca4e0...fcc

Skrevet

2-3 uker, tenker jeg. 

Anonymkode: f52cd...800

Skrevet

Jeg bruker ikke tørkeruller, men jeg har en rull dopapir i kjøkkenskapet, den varer i noen uker. 

Anonymkode: 3ccbf...d63

Skrevet

Jeg har aldri skjønt konseptet tørkerull... hva brukere dere tørkerull til som dere ikke kan bruke kopptue til? Jeg skifter kopptue hver dag.

Anonymkode: 9ca5f...fe7

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri skjønt konseptet tørkerull... hva brukere dere tørkerull til som dere ikke kan bruke kopptue til? Jeg skifter kopptue hver dag.

Hva er kopptue? Klut eller koppehåndkle?

Skrevet

Vi bruker lite tørkerull. Den varer i flere uker. Til måltider bruker vi servietter, til renhold bruker vi kjøkkenkluter. 

Tørkerull legger jeg av og til i nisteboksen om barna får med seg noe grisete, og vi bruker det noen ganger om det søles større mengder. 

Anonymkode: 5d739...f80

Skrevet

Vi har to små barn. Kan lett bruke 3 ruller i uka. Kommer an på alt.

Anonymkode: f25ab...0bd

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja, hvis ungen har sølt et helt glass Biola på teppet, så bruker vi tørkerull. Skal jeg bruke tre håndkler ? Lukter jo forferdelig også.

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja, hvis ungen har sølt et helt glass Biola på teppet, så bruker vi tørkerull. Skal jeg bruke tre håndkler ? Lukter jo forferdelig også.

Bøtte og vann og såpe og klut? Gjenta. 

Bruker ikke tørkepapir jeg, har aldri hatt en rulle i hus. 

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det ikke mye papirrester igjen på teppet når du tar det vekk med tørkerull? 

Enig med henne over: bøtte,vann,tue. 

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er kopptue? Klut eller koppehåndkle?

Kjøkkenklut. 

Anonymkode: aaaaa...e94

Skrevet

Vi bruker nok en rull ila ca to uker. 

Anonymkode: aaaaa...e94

Skrevet

Mannen kan bruke ein om dagen, eg meir ein i mnd, så ca ein i veka i snitt?  Han tørkar av bord og benkar med tørkerull, medan eg brukar klut, og finn fram vaskebøtte ved større uhell.

Skrevet

Hos oss varer den ca en uke, kanskje litt lengre. 

Anonymkode: 3931a...832

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med en gulvklut?

Anonymkode: f956e...89f

Skrevet

vi bruker ca 1 i uka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...