Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Spurte her forleden en fysioterapaut hva som kunne hjelpe mot bekkenløsning/bekkensmerter i svangerskapet. Ingenting sa hun, før hun sa; Det eneste er å gjøre knipeøvelser. Enda en grunn til å fortsette/begynne med knipeøvelser. Noen som er/har vært flinke, og likevel har vært veldig plaget? Enn motsatt? Noen som har bak seg flere svangerskap (minst 3) som ikke har gjort knipeøvelser, og likevel ikke har vært plaget? Selv er jeg i svangerskap 3 (+4 sa før uke 9). Har ikke hatt bekkenplager før, og er ikke veldig plaget nå heller, men kjenner at det er "noe" der nå, som har forværret seg litt siste tiden, er i uke 27 nå. Har gjort knipeøvelser etter tidligere fødsler, men ikke nevneverdig mye ellers, litt når jeg har tenkt på det, men det er jo ikke slikt man tenker på hele tiden, kan sikkert ha gått måneder og kanskje år mellom. Har i grunnen ikke gjort særlig med knipeøvelser tidligere i dette svangerskapet, men litt nå når jeg har blitt oppmerksom på det, og at det kan hjelpe. Anonymkode: 7ed63...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå