SerenaSparrow Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Noen som har bestillt fra bubbleroom? Hvordan er størrelsene?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Bubbleroom har veldig mange forskjellige merker som igjen er litt forskjellig i størrelsene. Derfor blir det vanskelig å svare på det spørsmålet. Men det jeg har bestilt har vært helt som forventet i størrelse. Anonymkode: 17a6c...f82
SerenaSparrow Skrevet 2. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2019 Ok, har du bestillt etter str. Guiden eller den størrelsen du normalt bruker i norske butikker?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, SerenaSparrow skrev: Ok, har du bestillt etter str. Guiden eller den størrelsen du normalt bruker i norske butikker? Jeg bestilte etter det jeg normalt bruker Anonymkode: 17a6c...f82
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/bubbleroom/sommerkjoler/shelby-dress-white-1 bestilte denne i M. Helt grei i størrelse, passet meg akkurat. Men utringingen var helt jævlig ift det den ser ut til på bildet. Kan jo ikke bruke den uten at puppa ‘’detter’’ utfor utringingen og hele BH’en ser ut som en del av plagget. Fin er den da. Anonymkode: 26618...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå