Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Lurer på om det fake eller det er sant? Noen som har erfaring ? Nå har jeg begynt å få søvns problemer. Kunne jo ha tjent litt ekstra lomme penger til jeg sovnet. 🤣 Anonymkode: cba67...c51
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Men det høres mere fake ut, når du ser skrive feil som «blu betalt!»😂 Hi Anonymkode: cba67...c51
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Jeg går aldri inn der de har skrivefeil, da tenker jeg virus eller iallefall useriøst med en gang. Men ja du kan tjene penger på undersøkelser. Gå heller gjennom gjerrigknarken sine sider, han har linket til noen steder man kan registrere seg. men det er ikke mye du får altså. Ca 10 kr for en undersøkelse som tar 20 min. Anonymkode: baf9a...d09
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Ja, du kan tjene penger på undersøkelser. Men veldig lite. Det er snakk om kanskje 3-4 kroner per undersøkelse. Anonymkode: 22688...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå