Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Har noen en å anbefale? Har sett på dyson og Philips Max speedpro (?) og en fra Bosch, men vil gjerne høre andres erfaringer før vi kjøper noe så dyrt. Hvilken har dere? Er dere fornøyde? Er den god og enkel i bruk? Anonymkode: e7509...322
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Jeg kjøpte Dyson v11 absolute. Den er dyr som fy, men fungerer bra. Bruker bare denne og robotstøvsuger. Dyson brukes på smårusk, lister, støv, møbler, bil og madrasser. Den suger bra. Er noe tung å holde, dessuten må startknappen holdes inne ved bruk. Har tidligere hatt en electrolux Ergorapido. Den var skikkelig dårlig og klarte knapt å suge opp brødsmuler fra gulvet. Anonymkode: 31324...a44
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Dyson😍 der er livet før og etter Dyson🙊 Men må være av de dyreste.. har skjønt at de billigere utgavene ikke er så gode (har ikke prøvd de selv ..) Anonymkode: 61c7f...061
beef sister Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Jeg ELSKER Dyson - så mye at jeg nesten kunne vurdert å selge disse produktene på fulltid. Er så fornøyd at jeg har tatt på meg ulønnet salgsjobb i flere år, og resultatet av det er at over ti mennesker i omgangskretsen min har gått til innkjøp av en Dyson-støvsuger. Det har bedret tilværelsen til samtlige, og ingen ønsker seg tilbake til livet før Dyson. 😜 Har hatt ulike modeller i alle år og generelt fornøyd, men batterikapasiteten har bare blitt bedre og bedre med de nyere modellene, så ville ha anbefalt deg å kjøpe en av de nyeste modellene. Det er forresten veldig enkelt å bytte batteri dersom det skulle bli nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Hvordan er dyson på hår? Anonymkode: 3943d...a09
beef sister Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 5 minutes ago, Anonym bruker said: Hvordan er dyson på hår? Anonymkode: 3943d...a09 Veldig god. https://www.dyson.com/campaigns/vacuums/v10-pet-owners.html
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Vi ble Anbefalt Philips fc6823 fremfor dyson. Veldig fornøyd, har ikke annen støvsuger i tillegg vi da. Burde kanskje hatt det, men vi har få og relativt lette tepper, som er fort gjort å riste ute. Anonymkode: c4fef...364
Aiyanna Rose Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 Dyson som mange skriver om her har jeg ikke prøvd. Men har prøvd flere av disse andre håndholdte, og samtlige har vært helt elendige. Vil nesten ikke suge opp noen ting.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 19 minutter siden, Aiyanna Rose skrev: Dyson som mange skriver om her har jeg ikke prøvd. Men har prøvd flere av disse andre håndholdte, og samtlige har vært helt elendige. Vil nesten ikke suge opp noen ting. Er det de nye dyre håndholdte du har prøvd? Har før hatt en ergorapido til 1200 kr eller noe, og den var ikke så veldig god. Men vurderer en av de nyere til rundt 5-6000. Anonymkode: e7509...322
Aiyanna Rose Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det de nye dyre håndholdte du har prøvd? Har før hatt en ergorapido til 1200 kr eller noe, og den var ikke så veldig god. Men vurderer en av de nyere til rundt 5-6000. Anonymkode: e7509...322 Hadde blandt annet en ergorapido ja, samt et par andre som jeg ikke husker navnet på. Husker ikke pris, men var nok av de billigere typene. Så vil anta de dyrere er bedre. Teknologien har jo også godt fremover, så disse støvsugerene blir vel generelt også bedre håper jeg
It's all about me Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 9 timer siden, beef sister skrev: Jeg ELSKER Dyson - så mye at jeg nesten kunne vurdert å selge disse produktene på fulltid. Er så fornøyd at jeg har tatt på meg ulønnet salgsjobb i flere år, og resultatet av det er at over ti mennesker i omgangskretsen min har gått til innkjøp av en Dyson-støvsuger. Det har bedret tilværelsen til samtlige, og ingen ønsker seg tilbake til livet før Dyson. 😜 Har hatt ulike modeller i alle år og generelt fornøyd, men batterikapasiteten har bare blitt bedre og bedre med de nyere modellene, så ville ha anbefalt deg å kjøpe en av de nyeste modellene. Det er forresten veldig enkelt å bytte batteri dersom det skulle bli nødvendig. Me too. Solgt engang en Dyson på Expert.....jeg jobber ikke der, var bare kunde som så hvor dårlig jobb den ansatte gjorde 😂
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 Men er ikke dyson veldig tung å bruke når du må holde inne knappen hele tida? Anonymkode: e7509...322
beef sister Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 11 minutes ago, Anonym bruker said: Men er ikke dyson veldig tung å bruke når du må holde inne knappen hele tida? Anonymkode: e7509...322 Nei, for knappen er plassert der du holder. Tenker ikke engang på det.
It's all about me Skrevet 2. juni 2019 #15 Skrevet 2. juni 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er ikke dyson veldig tung å bruke når du må holde inne knappen hele tida? Anonymkode: e7509...322 Ikke i det hele tatt. Knappen sitter naturlig under pekefingeren i grepet og er det tar null kraft å dytte den inn.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #16 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, It's all about me skrev: Ikke i det hele tatt. Knappen sitter naturlig under pekefingeren i grepet og er det tar null kraft å dytte den inn. Ok, takk!! 😃😃 Anonymkode: e7509...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå