Gå til innhold

Refluks barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker refluks hos to av barna mine. Hun minste plages. Urolig søvn, astma men nå mistenker jeg at det kommer fra refluks. Hun har vært plaget med kolikk lenge som baby. 

Har en på 6 år. Hun sier selv ofte at det svir og smaker vondt i munnen. Hun puster også veldig rart. Trekker aldri pusten ordentlig. Hun har mye dårlig ånde og tannlege sier det ikke er noe med tennene.  

Burde jeg prøve å begynne på nexium med de begge? Vi har fått resept for lenge siden men har ikke ville bruke det. Bare for å se om det blir bedring? Min minste datter skriker sånn plutselig ofte. Så tenker kanskje jeg må begynne.?

Anonymkode: 3df51...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe med kostholdet som gjør det? 

Skrevet

Du har fått medisin men vil ikke bruke det?? Hvorfor??

Anonymkode: d7e4b...c38

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mistenker refluks hos to av barna mine. Hun minste plages. Urolig søvn, astma men nå mistenker jeg at det kommer fra refluks. Hun har vært plaget med kolikk lenge som baby. 

Har en på 6 år. Hun sier selv ofte at det svir og smaker vondt i munnen. Hun puster også veldig rart. Trekker aldri pusten ordentlig. Hun har mye dårlig ånde og tannlege sier det ikke er noe med tennene.  

Burde jeg prøve å begynne på nexium med de begge? Vi har fått resept for lenge siden men har ikke ville bruke det. Bare for å se om det blir bedring? Min minste datter skriker sånn plutselig ofte. Så tenker kanskje jeg må begynne.?

Begynn med nexium snarest! Her har det gjort underverker for min unge. Ingen bivirkninger, enda... Har fått det i en mnd nå. 

Dersom det ikke hjelper ila en uke, kan grunnen være noe annet og unden bør kanskje utredes. Men tipper de plages av reflux så gi dem nexium! ❤

Anonymkode: bd3b2...dd6

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har fått medisin men vil ikke bruke det?? Hvorfor??

Pga mulige bivirkninger. Liker ikke å putte i de hva som helst 👍 men skal absolutt prøve på begge. Som hun ene sier. Funker det ikke i løpet av en uke så har vi utelukket det 😊

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Pga mulige bivirkninger. Liker ikke å putte i de hva som helst 👍 men skal absolutt prøve på begge. Som hun ene sier. Funker det ikke i løpet av en uke så har vi utelukket det 😊

du tar vel ikke vaskiner heller da? herregud så hysterisk

Anonymkode: 768e8...906

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

For det er mye bedre for ungene å ha det vond :roll: Er det mulig, er du klar over hvor vondt og ubehagelig det kan være

Anonymkode: 08dc5...e11

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For det er mye bedre for ungene å ha det vond :roll: Er det mulig, er du klar over hvor vondt og ubehagelig det kan være

Anonymkode: 08dc5...e11

Uff ja, det er kjempevondt! Og så har ungene hatt dette i åresvis uten å få noe for det😢

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff ja, det er kjempevondt! Og så har ungene hatt dette i åresvis uten å få noe for det😢

He he det har de ikke. Det har kommet og gått. Så de er ikke plaget til vanlig. Derfor har jeg sett det Ann. Har forsøkt på hun minste i en uke uten effekt så da kuttet jeg det, men kanskje prøve litt lenger. Og de får selvfølgelig alle vaksiner. Ikke motstander. Heller forkjemper 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...