Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Ikke jeg. Men naboen har samlet sammen en masse folk og sitter i stua med altandøren åpen. Full guff på høyttalere, så her får jeg med meg alt enten jeg vil eller ei 😉 men gøy da! Mannen er på fest i samfunnshuset, der viser de kampen på storskjerm for både store og små. Utrulig mye interesse for denne finalen Anonymkode: 90101...4f2
frk Nilsen Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Her står kampen på, jeg og ungene som ser på. Mannen er ikke like interessert så han sitter å ser noe annet i kjellerstua.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Mannen min og mine to sønner sitter nesten inni skjermen....jeg? Not so much Anonymkode: 1a34a...364
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 Begynte å se..men gadd ikke mer etter pause. Kampen ble ødelagt i første minutt. Anonymkode: a2d2e...d36
*Miss Marple* Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 Jeg er alene hjemme og slipper det. Men sjekker stillingen i blant da. Greit å følge litt med på det som skjer rundt meg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 Nei, hvorfor i all verden skulle jeg det? Fotball er bare så fullstendig uinteressant. Anonymkode: 6697a...ea1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Ja da tok det helt av med naboen her musikk på full styrke og menn i drakter skåler og gråter. Mer underholdende å se på dem enn selve kampen 😉 Anonymkode: 90101...4f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja da tok det helt av med naboen her musikk på full styrke og menn i drakter skåler og gråter. Mer underholdende å se på dem enn selve kampen 😉 Anonymkode: 90101...4f2 Ha-ha... det ville jeg også ha syntes Jeg har ikke fulgt kampen, men fikk med meg at Liverpool vant. Den godeste Klopp er min hemmelige "guilty pleasure", han er bare så tiltrekkende, smiler hver gang jeg ser et bilde av ham. Må le av meg selv Tror det delvis er fordi han ligner en jeg var himla forelsket i for noen år tilbake. Anonymkode: 91e87...c95
sotosmor Skrevet 1. juni 2019 #10 Skrevet 1. juni 2019 Selvfølgelig Vi heiet på Liverpool og er veldig fornøyde nå Riktignok så jeg første omgang alene. Elsker fotball her i huset
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #11 Skrevet 1. juni 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ha-ha... det ville jeg også ha syntes Jeg har ikke fulgt kampen, men fikk med meg at Liverpool vant. Den godeste Klopp er min hemmelige "guilty pleasure", han er bare så tiltrekkende, smiler hver gang jeg ser et bilde av ham. Må le av meg selv Tror det delvis er fordi han ligner en jeg var himla forelsket i for noen år tilbake. Anonymkode: 91e87...c95 Haha, ja jeg kan ikke si meg enig ang Klopp altså 😉 men jeg unner Liverpool seieren . Fikk nettopp tlf om at jeg ikke måtte vente oppe og at det ble seint i natt. Blir vel ei god feiring ja. Nabokarene er i full sving med «you’ll never walk alone» for tidende gang. Anonymkode: 90101...4f2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #12 Skrevet 1. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, ja jeg kan ikke si meg enig ang Klopp altså 😉 men jeg unner Liverpool seieren . Fikk nettopp tlf om at jeg ikke måtte vente oppe og at det ble seint i natt. Blir vel ei god feiring ja. Nabokarene er i full sving med «you’ll never walk alone» for tidende gang. Anonymkode: 90101...4f2 Blir sikkert ikke bare med de ti gangene heller hos naboene dine Morsomt for mannen å feire, tror dette er en sånn veldig kompis-greie hos de som liker fotball og det laget. Jeg hadde ikke sagt nei til en sen feiring med den godeste Klopp (om han hadde vært singel, vel og merke) om jeg fikk muligheten. Bortsett fra at han kan være litt lik en jeg var forelsket i en gang i tiden så kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor jeg tydeligvis er så tiltrukket av ham. Men han har veldig mye energi, virker veldig levende, på et vis, og det er jo tiltrekkende i seg selv. *sommerfugler i magen av å skrive* 😜 Spørs om du får sove midt i feiringa til naboen Anonymkode: 91e87...c95
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 Den sto nok på hjemme da mannen er Liverpool supporter😊 jeg koste meg på konsert istedenfor😊 Anonymkode: 795dc...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå