Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Hei. Jeg har en nabo som holder på å pusse opp huset. Problemet er bare at kan hamrer inn spikre midt på natta mens vi andre prøver å sove. Jeg har sagt til ham at han bråker om natta, men han sier bare at litt hamring bør vi tåle. Er dette greit? Anonymkode: 28cd1...dd9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Selvfølgelig er det ikke det. Loven sier vel at det skal være stille i tettbebygde strøk mellom kl 23 og 07? Anonymkode: 3bd47...a26
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Naboen din er helt på jordet, og det vet han nok også, men håper at du ikke kan lovverket. Han bryter div. lover og kommunale retningslinjer. Sjekk her: https://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/juss/stoyende-arbeider-hos-naboen/ Snakk med naboen igjen og fortell at han må være stille mellom 23 og 06/07 (siste, sjekk med din kommune). Noter deg datoene dere har snakket sammen og som er blitt sagt. Fortsetter naboen kan du ringe politiet. Etterfølger han ikke oppmodning om å følge ro og orden så kan politiet beslaglegge verktøyet han bruker eller bot eller annet. Anonymkode: 67cff...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå