Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Min datter på 10 har hatt dette utslettet en stund nå som jeg håpet skulle bli borte. Vært kun denne store flekken som nå har begynt å spre seg rundt med små prikker itillegg. Blir lege på mandag, men haster det ? Litt skremt sv den hjernehinnebettenelse episoden. Anonymkode: 425ba...e41
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Trykk ett glass over,blekner det skal det være ett bra tegn. Anonymkode: fccc6...ff8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Hvis hun har hatt det en stund, så ville jeg tro hun hadde hatt andre symtomer på hjernehinnebetennelse. Smerter, feber og stiv nakke.. Anonymkode: 6854b...2c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Petekkier, som man får ved hjernehinnebetennelse (og noen ganger ved ufarlige virusinfeksjoner også), er små "blodflekker" under huden. Flate, og synlige. Du kan ta det helt med ro i forhold til det... Dette ser mer ut som feks atopisk eksem, spør du meg. Anonymkode: 8ab73...09c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Petekkier, som man får ved hjernehinnebetennelse (og noen ganger ved ufarlige virusinfeksjoner også), er små "blodflekker" under huden. Flate, og synlige. Du kan ta det helt med ro i forhold til det... Dette ser mer ut som feks atopisk eksem, spør du meg. Anonymkode: 8ab73...09c Ok takk. Våknet med vond hals og ikke i form ( dog lillebror har hatt det igår med feber), så da blir man ihvertfall stresset. Anonymkode: 425ba...e41
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok takk. Våknet med vond hals og ikke i form ( dog lillebror har hatt det igår med feber), så da blir man ihvertfall stresset. Anonymkode: 425ba...e41 Google, så får du opp bilder 🙂 Klart, blir ungen plutselig knalldårlig med høy feber og forvirring så må du jo ringe lgv. Men dette utslettet du viser bilde av alene er ikke lik det utslettet man får ved den type infeksjoner i allefall 🙂 Anonymkode: 8ab73...09c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 Hi, som de andre sier, dette ligner overhodet ikke på utslettene man får ved hjernehinnebetennelse, så akkurat det ville jeg ikke tenkt på en gang. Hudutslett er veldig vanskelig å si noe om, spesielt på bilde. Jeg har selv vært på Riksen med utslett hvor to hudleger stod og klødde seg i hodet og ikke forstod hva det var. Der måtte jeg ta biopsi for å få diagnosen, og da hadde jeg visst en uvanlig variant av noe som er ufarlig. Mest trolig er ikke dette noe alvorlig i det hele tatt, men du skal selvfølgelig sjekke det. Om dere ikke får noe svar og jenta fortsetter å hangle, ha i bakhodet at noen får atypiske utslett etter flåttbitt. Mest trolig er det ikke det heller, men ha det i bakhodet om dere ikke får andre svar og hun fortsetter å hangle. Min nærmeste barndomsvenninne fikk plutselig utslett som ligner det din datter har. Der viste det seg at hun plutselig reagerte på vaskemidlet moren vasket klærne i. Husk også at selv om hun blir dårlig nå som broren har vært syk, så trenger ikke det ha noe med utslettet å gjøre, siden hun har hatt det lengre. Anonymkode: ba923...969
Admin Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 On 6/1/2019 at 10:02 AM, Anonym bruker said: Min datter på 10 har hatt dette utslettet en stund nå som jeg håpet skulle bli borte. Vært kun denne store flekken som nå har begynt å spre seg rundt med små prikker itillegg. Blir lege på mandag, men haster det ? Litt skremt sv den hjernehinnebettenelse episoden. Anonymkode: 425ba...e41 Nå er du svært hysterisk , nei det er ikke hjernehinnebetennelse utslett, det er rødere... og hun hadde vert veldig syk Anonymkode: c6ba2...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå