Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Har hatt laaaaange blødninger i vår, og nå tror fastlegen kanskje spiralen har falt ut... Har hatt kontakt med legen pr epost, og han satte meg opp på time, ville ta graviditetstest, kjønnsykdomstester, celleprøve osb. Men kan virkelig en spiral ramle ut uten at man merker det?!?? Viss jeg er gravid (men syns nå det er meeeeget usannsynlig når symptomet jeg kontakte legen for er lang mensturasjon) er det heeeeeeeelt krise. Anonymkode: 9de31...b9c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Som regel vil man merke det, det klirrer i toalettskålen når den faller nedi... Men den kan forsvinne uten at man merker det også, særlig om den ikke har laget lyd og du bare har dratt ned fordi du har bæsjet eller noe Den kan også flytte på seg inni der, om kroppen prøver å kvitte seg med den så kan den vokse inn i livmorveggen e.l. fordi kroppen da synes den er på vei ut og "dytter" den avgårde liksom. Ingen i min familie kan ha spiral, mamma bare mistet ut sin, søsteren min fikk store smerter og da var den vokst inn i livmorveggen og jeg hadde en del ubehag og da jeg kom til gynekologen for ul var den helt ute av posisjon og på vei ut. Kroppen ser på den som fremmedlegeme og vil ha den ut. I følge gynekologen er det noen som er sånn, hos oss vokser piercinger og slike ting også ut, kroppen vil ikke ha det. Men om du har hatt lange blødninger er vel sannsynligheten større for en hormonforstyrrelse, greit å få det sjekket opp. Hadde du mistet spiralen ville du jo fått vanlige mens, altså ville syklusen blitt helt normal. Anonymkode: 9fcc4...189
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som regel vil man merke det, det klirrer i toalettskålen når den faller nedi... Men den kan forsvinne uten at man merker det også, særlig om den ikke har laget lyd og du bare har dratt ned fordi du har bæsjet eller noe Den kan også flytte på seg inni der, om kroppen prøver å kvitte seg med den så kan den vokse inn i livmorveggen e.l. fordi kroppen da synes den er på vei ut og "dytter" den avgårde liksom. Ingen i min familie kan ha spiral, mamma bare mistet ut sin, søsteren min fikk store smerter og da var den vokst inn i livmorveggen og jeg hadde en del ubehag og da jeg kom til gynekologen for ul var den helt ute av posisjon og på vei ut. Kroppen ser på den som fremmedlegeme og vil ha den ut. I følge gynekologen er det noen som er sånn, hos oss vokser piercinger og slike ting også ut, kroppen vil ikke ha det. Men om du har hatt lange blødninger er vel sannsynligheten større for en hormonforstyrrelse, greit å få det sjekket opp. Hadde du mistet spiralen ville du jo fått vanlige mens, altså ville syklusen blitt helt normal. Anonymkode: 9fcc4...189 Det er sant, det med vanlig mens altså, når jeg ikke har spiral eller p piller blør jeg myyyye og fort. 3-4 dager. Får se hva legen sier. Anonymkode: 9de31...b9c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som regel vil man merke det, det klirrer i toalettskålen når den faller nedi... Men den kan forsvinne uten at man merker det også, særlig om den ikke har laget lyd og du bare har dratt ned fordi du har bæsjet eller noe Den kan også flytte på seg inni der, om kroppen prøver å kvitte seg med den så kan den vokse inn i livmorveggen e.l. fordi kroppen da synes den er på vei ut og "dytter" den avgårde liksom. Ingen i min familie kan ha spiral, mamma bare mistet ut sin, søsteren min fikk store smerter og da var den vokst inn i livmorveggen og jeg hadde en del ubehag og da jeg kom til gynekologen for ul var den helt ute av posisjon og på vei ut. Kroppen ser på den som fremmedlegeme og vil ha den ut. I følge gynekologen er det noen som er sånn, hos oss vokser piercinger og slike ting også ut, kroppen vil ikke ha det. Men om du har hatt lange blødninger er vel sannsynligheten større for en hormonforstyrrelse, greit å få det sjekket opp. Hadde du mistet spiralen ville du jo fått vanlige mens, altså ville syklusen blitt helt normal. Anonymkode: 9fcc4...189 Det hører man virkelig ikke altså. Anonymkode: f7a97...f29
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det hører man virkelig ikke altså. Anonymkode: f7a97...f29 Men skulle jo tro man kjendte det? Anonymkode: 9de31...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå