Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Nå er jeg skitlei alle disse jævla fugleungene som alltid skal trampe og bråke oppå taket mitt! Det høres ut som hamring og skraping. Har prøvd å få tak i det reiret, men det ligger langt inni et hull i taket slik at det er umulig å få tak i. Noen som har noe peiling på noe fuglegift i væskeform eller noe som jeg f.eks. kan spraye inn i hullet for å drepe disse forbaskede fuglene? Går det an å få tak i slik fuglegift på Felleskjøpet eller noe? Anonymkode: b9eaf...174
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Dere må nok bare holde ut med det nå. Så får dere tette hull når reirsesongen er over. Husk også at det er flere fugler som er utrydningstruet. Anonymkode: eb75a...7f9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Nei, det er ikke lov å ta livet av fugleunger sånn så det får du ikke kjøpt. Vent til ungene er ute av redet også sørger du for at de ikke får bygget på taket ditt til neste år. Anonymkode: 1a546...2df
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Håper du får fuglelopper neste år 😈 Anonymkode: d0c47...6f7
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper du får fuglelopper neste år 😈 Anonymkode: d0c47...6f7 Hvorfor vente til neste år? Anonymkode: eb75a...7f9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg skitlei alle disse jævla fugleungene som alltid skal trampe og bråke oppå taket mitt! Det høres ut som hamring og skraping. Har prøvd å få tak i det reiret, men det ligger langt inni et hull i taket slik at det er umulig å få tak i. Noen som har noe peiling på noe fuglegift i væskeform eller noe som jeg f.eks. kan spraye inn i hullet for å drepe disse forbaskede fuglene? Går det an å få tak i slik fuglegift på Felleskjøpet eller noe? Anonymkode: b9eaf...174 Ta deg ei pille sjøl du trur jeg... Anonymkode: 496f8...7a8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 Kan jeg risikere å havne i fengsel dersom jeg heller en kanne med bensin der hvor reiret ligger? Anonymkode: b9eaf...174
Durni Skrevet 31. mai 2019 #8 Skrevet 31. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg risikere å havne i fengsel dersom jeg heller en kanne med bensin der hvor reiret ligger? Anonymkode: b9eaf...174 Eh ja. Dyremishandling kalles det.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #9 Skrevet 31. mai 2019 Hæ, er folk som skriver på et foreldreforum SÅ onde og hjerteløse?! Hva tenker barna dine om dette? Vent da for svarte de korte ukene det tar til ungene kan fly. Du skal da vel ikke ta livet av små fugleunger! Siterer for anledningen andre strofe i Skjæraasens dikt «Du ska itte trø i graset»: Du skal ikke røre reiret,reiret er e lita seng.Over tynne bån brer erlaut sin vâre varme veng.Pipet i den minste strupeskal bli kvitring over eng. Og denne videoen. Fuglemammser elsker også barna sine: Anonymkode: 4cda2...0df
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #10 Skrevet 31. mai 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg risikere å havne i fengsel dersom jeg heller en kanne med bensin der hvor reiret ligger? Anonymkode: b9eaf...174 Dyremishandling er ulovlig i Norge ja. Anbefaler denne, mannen satte opp en sånn på jobben sin for å unngå måkereder der de oppbevarer en del ting som er greit å slippe måkedrit på. Den virket veldig godt, satte den opp før måkene begynte hekke i vår og har i år ingen reder på den siden av tomta... Men du må jo vente til neste år da, i år er det for sent. https://www.jula.no/catalog/hage/utemiljo/skadedyr-og-insekter/fugleskremsler/fugleskremsel-001193/ Anonymkode: 1a546...2df
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #11 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hæ, er folk som skriver på et foreldreforum SÅ onde og hjerteløse?! Hva tenker barna dine om dette? Vent da for svarte de korte ukene det tar til ungene kan fly. Du skal da vel ikke ta livet av små fugleunger! Siterer for anledningen andre strofe i Skjæraasens dikt «Du ska itte trø i graset»: Du skal ikke røre reiret,reiret er e lita seng.Over tynne bån brer erlaut sin vâre varme veng.Pipet i den minste strupeskal bli kvitring over eng. Og denne videoen. Fuglemammser elsker også barna sine: Anonymkode: 4cda2...0df Vet du hva? De fugleungene har plaget meg så mye nå at jeg med glede kunne ha tent på ei klase med kinaputter og stappa det oppi det jævla reiret! 😈 Anonymkode: b9eaf...174
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #12 Skrevet 1. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet du hva? De fugleungene har plaget meg så mye nå at jeg med glede kunne ha tent på ei klase med kinaputter og stappa det oppi det jævla reiret! 😈 Anonymkode: b9eaf...174 Du får prøve om det funker da. Først heller du ei kanne bensin inn i hullet på taket ditt, deretter en neve med kinaputter. Jeg vil tro at da er du kvitt problemet ditt. Anonymkode: 46024...c10
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #13 Skrevet 1. juni 2019 Jeg foreslår en kanne bensin og så en bunt kinaputter, i juli. Da er du ganske sikker på at problemet er løst for godt. Huset brenner ned og du får ingenting på forsikkringen siden du tente på selv. Anonymkode: 52391...cab
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #14 Skrevet 1. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg foreslår en kanne bensin og så en bunt kinaputter, i juli. Da er du ganske sikker på at problemet er løst for godt. Huset brenner ned og du får ingenting på forsikkringen siden du tente på selv. Anonymkode: 52391...cab Det hadde vært vel fortjent. Anonymkode: 9c741...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå