Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Barna går 2 dager i barnehagen fra Juni, så tar gjerne imot tips på hvordan gjøre hverdagen hjemme best mulig. Hvordan aktivisere best mulig? Anonymkode: 7a71d...8b6
Gjest Antarctica Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Utelek. Ingen over, ingen ved siden. Fjæra, skogen, grøftekanten.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Kom dere ut😊 masse å gjøre. Eventuelt inne; bake boller/horn ol Anonymkode: 128f7...c01
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Frilek ute, i natur, ikke bare en hage eller en park, sammen med andre barn. Anonymkode: dce8f...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå