Gå til innhold

Ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp 5 kg på 5 mnd. Disse må av før august. Jeg trener og spiser sunt men jeg går IKKE ned i vekt. Hva kan jeg gjøre? Det er sånn at jeg snart tyr til shakes. 

Anonymkode: 1f636...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spiser mer en du forbrenner. Skriv opp ALT du spiser i løpet av en dag, lover det kommer noen aha-opplevelser. Det gjør deg veldig bevisst på hva du faktisk får i deg. Slanking er faktisk veldig enkelt, du må forbruke flere kalorier en du spiser. 

Anonymkode: 19484...554

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du spiser mer en du forbrenner. Skriv opp ALT du spiser i løpet av en dag, lover det kommer noen aha-opplevelser. Det gjør deg veldig bevisst på hva du faktisk får i deg. Slanking er faktisk veldig enkelt, du må forbruke flere kalorier en du spiser. 

Anonymkode: 19484...554

Siste uke; hver dag : 6 knekkebrød; fordelt på frokost middag og kvelds. Pållegg; gulost med agurk/paprika. (Ikke smør eller smøreost da jeg ikke liker det)

til middag har jeg byttet ut ost med to egg. 

Mellommåltid 2 dager i uken 5-7 valnøtter. (Altså halve) 

mellommåltid 5 dager i uken en liten joghurt. Er dette virkelig mye? Jeg har vært redd for at dette kanskje er for lite?

Skrevet

Hvorfor spiser du ikke en skikkelig middag.....

Mye sukker i yoghurt ... .

Anonymkode: 0ef86...3e5

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor spiser du ikke en skikkelig middag.....

Mye sukker i yoghurt ... .

Anonymkode: 0ef86...3e5

Rett og slett fordi jeg ville prøve om det ville funke noe. Yoghurten jeg spiser er uten sukker. 

Skrevet

Hvis du har to skiver ost på fire av knekkebrødene, og litt avhengig av hva slags ost du har på blir det ca 900kcal der, for seks knekkebrød og ost på fire av dem. Egg= ca 90kcal per stk, så 180 kcal der, har du en ss olje i panna når du steker kan du plusse på 100 til. 

Jeg vet ikke hva slags yoghurt du spiser, men sjekk kaloriinnholdet på pakningen og pluss på det.

Så kan du gå inn på kk sin kalorikalkulator og se hvor mye du skal ha i deg for å holde vekta, for å gå ned 0.5 i uka og 1kg i uka.

Anonymkode: 6ac15...ca8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har to skiver ost på fire av knekkebrødene, og litt avhengig av hva slags ost du har på blir det ca 900kcal der, for seks knekkebrød og ost på fire av dem. Egg= ca 90kcal per stk, så 180 kcal der, har du en ss olje i panna når du steker kan du plusse på 100 til. 

Jeg vet ikke hva slags yoghurt du spiser, men sjekk kaloriinnholdet på pakningen og pluss på det.

Så kan du gå inn på kk sin kalorikalkulator og se hvor mye du skal ha i deg for å holde vekta, for å gå ned 0.5 i uka og 1kg i uka.

Klikk.no skulle det stå, ikke kk 😅

Skrevet

Dette er jo et helt feil kosthold. Hvor ble det av frukt, grønnsaker, fisk og fugl? 

Anonymkode: e97b0...c51

Skrevet

Hvilke knekkebrød spiser du? Og er du sikker på at joghurten ikke inneholder sukker? Har du sjekket innholdsfortegnelsen? 

Anonymkode: 4228a...0ce

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Siste uke; hver dag : 6 knekkebrød; fordelt på frokost middag og kvelds. Pållegg; gulost med agurk/paprika. (Ikke smør eller smøreost da jeg ikke liker det)

til middag har jeg byttet ut ost med to egg. 

Mellommåltid 2 dager i uken 5-7 valnøtter. (Altså halve) 

mellommåltid 5 dager i uken en liten joghurt. Er dette virkelig mye? Jeg har vært redd for at dette kanskje er for lite?

Da hadde jeg byttet ut i hvert fall et knekkebrød måltid, med noe annet og mindre karborikt. Og heller spist skikkelig middag med mye grønnsaker, i stedet for ost og egg. Du spiser mye ost, så der er det endel kalorier. Spis annet pålegg.

Anonymkode: e3ab2...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...