Gå til innhold

Er dette innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha litt kontakt med en gift mann, og treffes iblant på treningssenteret? Vi snakker aldri om noe rart, og møtes aldri ellers (bortsett fra tilfeldig, på butikken etc). 

Anonymkode: 01e2e...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva som ligger i «kontakt med»... Om du er singel, så er det jo strengt tatt han som må vurdere hva som er upassende institutt forhold.

Anonymkode: 85b81...28f

Skrevet

Høres ikke ut som om dette bare er vennskap. Er da møtene på treningssenteret planlagt tenker jeg at det ikke er ok. Da tror jeg det er et tidsspørsmål før det ender med utroskap.

For din egen del - hold deg unna menn som er i forhold. All sannsynlighet tilsier at det er du som ender med å kaste bort tid på denne mannen og du som vil bli brukt og ende med hjertesorg.

Fokuser på en mann som er tilgjengelig og som ønsker å være i et forhold med deg og som setter deg først.

Anonymkode: d11b6...7c1

Skrevet

Vi snakkes litt på sosiale medier, men det er stort sett treningssnakk. Når vi møtes snakkes vi jo om livet, barn, jobb og fritid. Aldri forhold. Vet ingenting om kona hans.

Jeg er singel, men har enorm respekt for forhold og spesielt ekteskap, og tenker på meg selv som utrolig lojal (selv om det ikke er mitt forhold). Jeg bruker ikke å initiere kontakt, det er det stort sett alltid han som gjør.

Forhold er ikke helt greia for meg, har vært singel i mange år og vil fortsette sånn. Får ikke hjertesorg og kaster ikke bort min tid. Jeg er bare redd for at det skal være upassende og tenker på å trekke meg unna. Er redd for en eventuell reaksjon fra kona, men samtidig er det jo teit å trekke seg unna når det ikke er noe romantisk mellom oss?

HI.

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi snakkes litt på sosiale medier, men det er stort sett treningssnakk. Når vi møtes snakkes vi jo om livet, barn, jobb og fritid. Aldri forhold. Vet ingenting om kona hans.

Jeg er singel, men har enorm respekt for forhold og spesielt ekteskap, og tenker på meg selv som utrolig lojal (selv om det ikke er mitt forhold). Jeg bruker ikke å initiere kontakt, det er det stort sett alltid han som gjør.

Forhold er ikke helt greia for meg, har vært singel i mange år og vil fortsette sånn. Får ikke hjertesorg og kaster ikke bort min tid. Jeg er bare redd for at det skal være upassende og tenker på å trekke meg unna. Er redd for en eventuell reaksjon fra kona, men samtidig er det jo teit å trekke seg unna når det ikke er noe romantisk mellom oss?

HI.

Jeg syns det høres ut at dere begge håper på noe mer. Jeg hadde tatt ett skritt bakover. 

Anonymkode: 4378b...052

Skrevet

Høres ut som normal menneskelig kontakt mellom platoniske venner. Ikke les noe inn i det som ikke står der.

Anonymkode: 9d1cb...59c

Skrevet

Hvorfor spør du egentlig? 

Jeg mener, jeg jobber sammen med noen menn. Det hender at jeg treffer menn ellers også, og de fleste er i forhold. Gift, samboer eller kjæreste. Jeg har ingen romantiske følelser rundt noen av disse, og det kunne ikke falle meg inn å spørre på et forum på internett om det er greit. Fordi jeg VET at det er greit. 

Så da tenker jeg at siden du spør, så må det være et eller annet der som gjør at du innerst inne tenker at dette kanskje ikke er helt greit likevel. Hva er grunnen til det?

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI.

Svaret ligger vel i det du skriver her; dere snakker om livet, barn, jobb og fritid - mennskelig om kona?? I en helt ordinær relasjon vil det være naturlig å nevne partneren i forbindelse med samtaler ombarn og livet.....

Anonymkode: 317d4...8d7

Skrevet (endret)

Høres ut som dere er treningsvenner, ser ikke noen grunn til at du ikke skal fortsette med det. 

Hvis du ønsker det skal bli noe mer så backer du unna.
Hvis du er redd for hva folk sier til at en mann og dame prater sammen, så drit i hva du tror alle andre skulle synse og mene. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Du har kontakt med hvem du vil. Han har kontakt med hvem han vil. Det er ikke farlig.

Skrevet
3 timer siden, Superdolly skrev:

Hvorfor spør du egentlig? 

Jeg mener, jeg jobber sammen med noen menn. Det hender at jeg treffer menn ellers også, og de fleste er i forhold. Gift, samboer eller kjæreste. Jeg har ingen romantiske følelser rundt noen av disse, og det kunne ikke falle meg inn å spørre på et forum på internett om det er greit. Fordi jeg VET at det er greit. 

Så da tenker jeg at siden du spør, så må det være et eller annet der som gjør at du innerst inne tenker at dette kanskje ikke er helt greit likevel. Hva er grunnen til det?

Jeg har vært i en situasjon før der, det bare var vennskap fra min side, og kona ringte meg på natta og gav meg beskjed om å holde meg unna, oppsøkte meg på jobb mm. Det var ikke særlig hyggelig, og endte selvfølgelig med at vennskapet opphørte og jeg ble uglesett. Jeg VET at det aldri hadde skjedd noe, og jeg VET at kontakten ikke var upassende fra min side. Men man har aldri kontroll på hva som foregår i den andres hode eller hjem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...