Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Jeg vet at man kan gå ned i cuo og opp i størrelse, eller er det omvendt kanskje? Jeg klarer ikke å tenke loisk her. Noen som kan hjelpe meg, hva tilsvarer 90 D? Anonymkode: 64d51...e90
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 90 D = 85 E = 80 F osv. Litt usikker på hvilken størrelse du er ute etter? Anonymkode: f9c96...c93
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Hva mener du? 90 er jo antall cm rundt. Bokstaven angir str på cupen. Anonymkode: 43e9b...6c7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 85 E 95 C Anonymkode: a9b9a...17f Takk Anonymkode: 64d51...e90
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #6 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 90 D = 85 E = 80 F osv. Litt usikker på hvilken størrelse du er ute etter? Anonymkode: f9c96...c93 Det var sånn jeg tenkte ja Anonymkode: 64d51...e90
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #7 Skrevet 30. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var sånn jeg tenkte ja Anonymkode: 64d51...e90 Går du opp i cm så går du ned i cup. Går du ned i cm så går du opp i cup. Bare husk at en skal opp og en skal ned. Da trenger du ikke huske mer, da ser du bare på cm, om du går opp der må cupen ned, går du ned i cm må cupen opp. En opp og en ned - alltid Anonymkode: f9c96...c93
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: 90 D = 85 E = 80 F osv. Litt usikker på hvilken størrelse du er ute etter? Anonymkode: f9c96...c93 Jeg skjønner heller ikke dette. 90 er jo omkretsen rundt brystet. Du kan da ikke gå ned 10 cm, da må det da bli umulig å få igjen hektene? (Jeg har hørt dette før også, men aldri forstått hvordan det er ment å fungere.) Anonymkode: 6be85...69d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Går du opp i cm så går du ned i cup. Går du ned i cm så går du opp i cup. Bare husk at en skal opp og en skal ned. Da trenger du ikke huske mer, da ser du bare på cm, om du går opp der må cupen ned, går du ned i cm må cupen opp. En opp og en ned - alltid Anonymkode: f9c96...c93 Tusen takk 👍 Anonymkode: 64d51...e90
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner heller ikke dette. 90 er jo omkretsen rundt brystet. Du kan da ikke gå ned 10 cm, da må det da bli umulig å få igjen hektene? (Jeg har hørt dette før også, men aldri forstått hvordan det er ment å fungere.) Anonymkode: 6be85...69d Noen ganger endrer man jo vekt Men det kan være stor forskjell fra merke til merke hvilken størrelse man bruker, det kommer også an på modellen. Så om man da f.eks. prøver en bh som er 90 cm rundt og du må bruke innerste hekte for å få den til å sitte, da må du kanskje gå ned til 85 cm og feste den på ytterste hekte. Om cup-størrelsen i 90 cm passet, da vil du ha samme cup-størrelse selv om du går ned til 85. Hvis du da hadde en 90 D, som i His eksempel, må ha en cup som er like stor som i 90 D, men må gå ned til 85 rundt, da vil du måtte gå opp en størrelse i cup, altså 85 E, for å få like stor cupstørrelse. Siden det kan være så store forskjeller fra merke til merke og fra modell til modell på bh'er er det veldig greit å vite om, da er man sikret å få en bh som passer riktig både i cm rundt og i cup'en. Uavhengig av hva som går opp eller ned. Endrer du størrelse så er det alltid en som går ned og den andre opp. Anonymkode: f9c96...c93
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #11 Skrevet 30. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner heller ikke dette. 90 er jo omkretsen rundt brystet. Du kan da ikke gå ned 10 cm, da må det da bli umulig å få igjen hektene? (Jeg har hørt dette før også, men aldri forstått hvordan det er ment å fungere.) Anonymkode: 6be85...69d Det er et mirakel om du som meg alltid har brukt en for liten cup. Du får fremdeles lukket den igjen, men samtidig får du cup som faktisk passer bredden på brystene. Helt utrolig følelse. Anonymkode: a9b9a...17f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #12 Skrevet 30. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen ganger endrer man jo vekt Men det kan være stor forskjell fra merke til merke hvilken størrelse man bruker, det kommer også an på modellen. Så om man da f.eks. prøver en bh som er 90 cm rundt og du må bruke innerste hekte for å få den til å sitte, da må du kanskje gå ned til 85 cm og feste den på ytterste hekte. Om cup-størrelsen i 90 cm passet, da vil du ha samme cup-størrelse selv om du går ned til 85. Hvis du da hadde en 90 D, som i His eksempel, må ha en cup som er like stor som i 90 D, men må gå ned til 85 rundt, da vil du måtte gå opp en størrelse i cup, altså 85 E, for å få like stor cupstørrelse. Siden det kan være så store forskjeller fra merke til merke og fra modell til modell på bh'er er det veldig greit å vite om, da er man sikret å få en bh som passer riktig både i cm rundt og i cup'en. Uavhengig av hva som går opp eller ned. Endrer du størrelse så er det alltid en som går ned og den andre opp. Anonymkode: f9c96...c93 Takk for god forklaring! Tror jeg skjønner poenget nå. Godt å vite hva som er mulig erstatning dersom man ikke finner riktig størrelse. 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er et mirakel om du som meg alltid har brukt en for liten cup. Du får fremdeles lukket den igjen, men samtidig får du cup som faktisk passer bredden på brystene. Helt utrolig følelse. Anonymkode: a9b9a...17f Jeg har prøvd flere størrelser, og kan absolutt ikke gå ned i omkrets uten å få dype hakk i sidene😂. Derimot synes jeg at cup-størrelsene er upålitelige og varierer mellom merker og modeller. (H&M f.eks. er veldig smale.) Anonymkode: 6be85...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå