Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Jeg får besøk av en gammel skolevenninne i helga, hun flyttet til Alta når vi gikk i 2 klasse,men har alltid vert på besøk hos hverandre og vert gode venninner, og siden barnet er borte denne helgen, tenkte jeg at jeg kunne lage noe veldig godt, eller som jeg synes er veldig godt da, barnet er ekstremt kresen, hennes barn er hos faren i helga. hva tenker dere om dette ? fredag : går vi ut og spiser ( jeg betaler, tenkte egon eller steak house ,men vet ikke ennå hvor det blir) Lørdag : kylling gryte med ris , salat og hvitløksbrød Søndag : tenke jeg reker med tilbehør hørtes dette greit ut ,eller kjedelig ? Jeg og barnet mitt skal besøke henne og hennes barn 10 dager i sommerferien, noe vi gleder oss veldig til, sist jeg så hennes barn var når de var her i påskeferien, da traff hun min også. barna er 6, 7 og 9, så det blir veldig fint. Og trenger en liten tips ang turen dit også, er det vanlig og kjøpe inn mat vi trenger eller spleiser vi? er kanskje noe jeg bør bli enig med henne om Anonymkode: 63d6f...85f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Hørtes veldig hyggelig og godt ut (bortsett fra at jeg ikke liker Egon, men det gjør jo ikke noe, siden jeg ikke skal være med)! Kos dere! 😊 Anonymkode: 91bc7...385
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hørtes veldig hyggelig og godt ut (bortsett fra at jeg ikke liker Egon, men det gjør jo ikke noe, siden jeg ikke skal være med)! Kos dere! 😊 Anonymkode: 91bc7...385 Angående mat når dere skal til henne, er det kanskje greit p spleise. Snakk med henne om det. Anonymkode: 91bc7...385
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Høres ut som en kjempefin helg og et veldig godt vennskap Kos dere! Anonymkode: c519c...aa2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg får besøk av en gammel skolevenninne i helga, hun flyttet til Alta når vi gikk i 2 klasse,men har alltid vert på besøk hos hverandre og vert gode venninner, og siden barnet er borte denne helgen, tenkte jeg at jeg kunne lage noe veldig godt, eller som jeg synes er veldig godt da, barnet er ekstremt kresen, hennes barn er hos faren i helga. hva tenker dere om dette ? fredag : går vi ut og spiser ( jeg betaler, tenkte egon eller steak house ,men vet ikke ennå hvor det blir) Lørdag : kylling gryte med ris , salat og hvitløksbrød Søndag : tenke jeg reker med tilbehør hørtes dette greit ut ,eller kjedelig ? Jeg og barnet mitt skal besøke henne og hennes barn 10 dager i sommerferien, noe vi gleder oss veldig til, sist jeg så hennes barn var når de var her i påskeferien, da traff hun min også. barna er 6, 7 og 9, så det blir veldig fint. Og trenger en liten tips ang turen dit også, er det vanlig og kjøpe inn mat vi trenger eller spleiser vi? er kanskje noe jeg bør bli enig med henne om Anonymkode: 63d6f...85f Menyen du hat laget høres veldig greit ut! 😋 Til dessert ville jeg laget ostekake. Tar bare 15-30 min. Kan lages idag på kvelden. Anonymkode: ca418...a71
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 Jeg ville hatt noe ved siden av reker, i tilfelle barna ikke liker det. Pølser el.l. Anonymkode: 07d01...8b2
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville hatt noe ved siden av reker, i tilfelle barna ikke liker det. Pølser el.l. Anonymkode: 07d01...8b2 Kan du lese?? Det er ingen barn! Anonymkode: fa1a2...552
Leverpostei Skrevet 31. mai 2019 #8 Skrevet 31. mai 2019 Så hyggelig dette høres ut! Jeg har mine beste venner spredt i Norge og utland, og drar regelmessig på besøk med familien min. Da pleier vi ofte å handle noen dager hver. Tar gjerne ansvar for middagene noen dager også, slik at vertskapet ikke trenger å stå over grytene hele tiden. Spiser vi ute betaler vi hver for oss.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #9 Skrevet 31. mai 2019 Høres ut som en veldig hyggelig helg! Hadde kanskje byttet om på menyen lørdag og søndag, dersom hun reiser søndag? Koselig å ha god tid når man skal ha rekemåltid. Eventuelt litt ost og kjeks utover kvelden lørdag hvis du går for kyllinggryte da. Anonymkode: 4b5b8...56b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #10 Skrevet 31. mai 2019 Så hyggelig dette høres ut. Jeg tenker som noen over skrev: reker på lørdag og gryte på søndag. Kan anbefale spicy kyllinggryte med hjemmelaget focaccia (Google så finner du). Den er helt nydelig og alle jeg har på middag skryter av den. Lag med kokosmelk ikke fløte. Lykke til med maten og kos dere masse! Anonymkode: e8fe8...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå