Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Er det noe jeg kan gjøre? Jeg blokkerer og blokkerer med de ringer bare fra nye nummer. I kveld fikk jeg også en merkelig SMS med teksten «din konto er blokkert» med en merkelig nettadresse. Klikket ikke på linken. Det var ingen avsender på sms’en heller. Anonymkode: 3e5e8...639
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 "Microsoft" har ringt meg 5 ganger på to dager. Alle ganger fra ulike norske numre😝 Anonymkode: 6e0b9...c12
TheWitch Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Microsoft" har ringt meg 5 ganger på to dager. Alle ganger fra ulike norske numre😝 Anonymkode: 6e0b9...c12 Be de vente mens du ringer opp politiet på andre siden så de kan snakke sammen.... Da spørs det om du ikke blir svartelistet... 😎
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Disse folkene er ikke så redde for norsk politi da de ikke opererer fra Norge. Jeg pleier å lage en høylytt krangel med de så de hater meg. Ble en gang ringt 2 ganger på en dag og da endte det med at han i andre enden skrek «fuck you» til meg. Noen mnd etter ble jeg ringt igjen og samme leksa da. Ikke hørt noe etter det, men det kan være tilfeldig så klart. Anonymkode: 7e6d8...964
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Skrevet 30. mai 2019 Jeg fikk mld om å bekrefte leveringsadresse på sms. Ingen navn på mld.. Slettet den Anonymkode: eea2d...bef
the amazing spidermamma Skrevet 30. mai 2019 #6 Skrevet 30. mai 2019 Jeg tar aldri nr fra utlandet eller de som begynner på 21. Det hjelper litt å blokkere, men ikke mye. Hvis jeg er i det rette humøret, og forholdene ligger til rette for det, så tar jeg telefonen, finner noe som bråker skikkelig (litt tilfeldig hva, sist dundra jeg med ei sleiv på ei stekeplate) bare for å gi dem litt mindre lyst til å ringe meg tilbake. Men det er nok mest for min egen del, tror ikke de bryr seg så mye.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #7 Skrevet 30. mai 2019 Få deg skjult nr. Jeg har aldri noensinne hatt telefonselger eller svindlere på mobilen. Anonymkode: 29e90...e56
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 Aldri trykk på linkene! Anonymkode: 79232...64b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 Og ikke meld deg på konkurranser online. De er ofte knyttet til telefonsalg. Anonymkode: 79232...64b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 De fra utlandet svarer jeg ikke. Men de fra Norge svarer jeg. Når de spør om de har kommet til «Rita Hansen» sier jeg bare unnskyld hvem sa du? Så sier de navnet igjen og da svarer jeg beklager men du har nok kommet feil😂 Da legger de fort på. Også har mange mobil abonnement en innstilling der du kan slå på at telefonselgere ikke kan ringe deg. Koster ingenting. Gjøres på mine sider. (Jeg har talkmore) Anonymkode: 36eb4...358
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #11 Skrevet 31. mai 2019 De har alle ringt fra norske nummer. Siden jeg også bruker telefonen på jobb så må jeg ta den i arbeidstiden. Jeg klikker selvsagt ikke på noen linker. Jeg har aldri meldt meg på noen konkurranse online eller oppgitt nummeret til «suspekte» nettadresser. Aner ikke hvordan de har fått tak i nummeret mitt. HI Anonymkode: 3e5e8...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå