Gå til innhold

40 år og ingen oppmerksomhet fra samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt rart? Han var bortreist pga jobb på selve dagen min. Det hadde han veldig dårlig samvittighet for, men jeg forklarte at jobb tross alt var viktig. 

Han ringte på dagen og gratulerte meg, det var jo koselig. Likevel har jeg ikke fått så mye som et kort engang i ettertid! Kjenner jeg syns det er litt kjipt også, et kort kunne han da spandert på meg?! Eneste han sa her i uka (og bursdagen min var i slutten av april!) at jeg kunne bestille noe på zalando, eller så kunne jeg kjøpe meg noe klær i en butikk. Han kunne betale, siden jeg hadde hatt bursdag. Men det er jo gave?! 

Anonymkode: b67f5...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt veldig sur. For meg er gaver viktig (pris er uviktig). På en rund dag forventer jeg blomster, middag OG gave. Dette vet mannen min. Vet mannen din at det var forventet? Mannen min liker ikke noe særlig oppmerksomhet på dagen sin, han har andre kjærlighetsspråk, så han fikk tidlig beskjed om mine forventninger. Små hint fungerer ikke.

Anonymkode: 3226f...8c4

Skrevet

Kjipt. Hvis det er noen trøst var det slik her også.

Anonymkode: a7883...213

Skrevet

Min forventer stor ståhei på bursdagen sin. Og jeg har fortalt ham at forventer det samme. Skal gå begge veier. 

Anonymkode: 6722c...c60

Skrevet

For en tafatt fjott!! 

Da jeg ble 40 fikk jeg stort overraskelsesselskap, gave, blomster og middag. + han ordnet gaver fra barna. 

Jeg hadde sagt tydelig ifra! Og ikke løftet en finger neste gang han hadde bursdag. 

Anonymkode: 7f415...2b5

Skrevet

Det var trist og ikke ok i det hele tatt, runde dager bør markeres ordentlig, men kanskje du bare må si det til han, at du er skuffet.

Anonymkode: 24b75...2de

Skrevet

alt man skal bry seg om...

Anonymkode: 3737d...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...