Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Her mener far det er for lite fysisk aktivitet. Sønnen var har fotballtrening 1 dag i uken og en kamp. Han leker med venner ute( litt dårlig på det i våres før nå.) Men når vennene er sammen så løper de ikke rundt mer, som de gjorde når de var små. Han går til og fra skolen 4 dager i uka. Gym to dager i uka, utelek hvert friminutt. Far har han med på en økt egentrening(skudd, dribling) en dag i uken. hva gjør deres 9 åringer? Anonymkode: c9b7e...183
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Hun går på turning tre ganger i uken, 1,5 time hver gang Ellers ikke noe organisert, men hun går til og fra skolen og er mye ute med venner. Trampolinen i hagen blir brukt hver dag. Anonymkode: b4f64...bdc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Taekwondo 2 ganger i uken. Barn har jo tross alt full skoleuke i tillegg, med lekser osv. De skal få lov å slappe av hjemme også . Anonymkode: 857a7...365
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Han gjør det samme som din. Men de er mye ute. Hopper på trampoline, sparker fotball, sykler rundt osv. Ingen spilling på dagtid. Veldig lite stillesitting. På vinteren deltar han også på ski og bandytrening + står en del slalåm. Anonymkode: d4da6...25c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Skrevet 30. mai 2019 Kan jeg spørre om høyde og vekt på deres 9 åringer? TS Anonymkode: c9b7e...183
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #6 Skrevet 30. mai 2019 Fotballtrening 4 ganger i uka, og stort sett 1 kamp. Går til og fra skole hver dag. Vi går eller sykler tur stort sett hver helg. spiller også ofte fotball utenom trening, både på bane og hjemme i hagen. Anonymkode: c0b4b...89d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #7 Skrevet 30. mai 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om høyde og vekt på deres 9 åringer? TS Anonymkode: c9b7e...183 Hvorfor er det relevant? Anonymkode: 857a7...365
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 Jente, 9,5 år. 130 høy, 24 kg. 1 fotballtrening (90 min) 1 fotballkamp (60 min pluss 30 min oppvarming) 1 hockeytrening (på sommeren erstattes denne med styrketrening eller annet) (90 min) Ca to-tre hockeykamper i mnd. 1 svømmetrening (40 min) jeg synes dette er veldig mye. Hun får selv velge hvilke treninger in vil gå på. Kamper må hun på. I tillegg er hun ellers veldig aktiv med venner, løper rundt, klatrer i trær osv. Når far skal ut på joggetur spør hun ofte om å få være med. jeg synes ditt barn er mer enn aktiv nok. Anonymkode: b52c1...78c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her mener far det er for lite fysisk aktivitet. Sønnen var har fotballtrening 1 dag i uken og en kamp. Han leker med venner ute( litt dårlig på det i våres før nå.) Men når vennene er sammen så løper de ikke rundt mer, som de gjorde når de var små. Han går til og fra skolen 4 dager i uka. Gym to dager i uka, utelek hvert friminutt. Far har han med på en økt egentrening(skudd, dribling) en dag i uken. hva gjør deres 9 åringer? Anonymkode: c9b7e...183 Min er ca like aktiv som din og jeg syns min er for lite aktiv hvert fall. Det er trening en dag i uka, han går til og fra skolen, gym en gang i uken og er utelek hver dag på skole/SFO. Vi er som regel ute hvert fall i helgene, men ikke så mye aktivitet som han kunne klart fordi vi har med oss lillebror på 2 år og han klarer jo ikke like mye. Tidligere var det utelek med venner hver eneste dag, men det er det mindre av nå. Nå er det mye spilling blant kompisene. Samtidig er det jo ikke akkurat TID til noe mer aktivitet heller. Jeg sender han ut for å leke med vennene så fort sjansen bryr seg, og vi som familie er aktive så mye det lar seg gjøre, men det er generelt ikke så mye man får tid til dessverre. Anonymkode: 680b3...cd2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 Hun trener fotball 2 ganger i uka, pluss kamper og turneringer, og er med i speider. Det er 1 gang i uka Anonymkode: 9cd94...e71
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #11 Skrevet 30. mai 2019 4 fotballtreninger hele året og 1-2 kamper hver uke i sesong. Går eller sykler som regel til skolen. Trampoline, sykling, fotball på løkka, lesing, iPad, litt spilling. Fyller 9 år på onsdag. 152 cm lang. Vekt ukjent (sikkert rundt 40 kg). Anonymkode: c8760...c24
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #12 Skrevet 30. mai 2019 Gutt, 149 høy, 35 kg trener fotball minst 2 dager i uken, 2 kamper per uke, noen ganger 3, sikkert minst 2 timer på trampoline de andre dagene, løkkefotball et par timer hver dag i helgene og en masse egentrening i form av styrke og presisjon som han har lært på fotballakademiet som var i vinter. Anonymkode: 2d806...a25
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #13 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gutt, 149 høy, 35 kg trener fotball minst 2 dager i uken, 2 kamper per uke, noen ganger 3, sikkert minst 2 timer på trampoline de andre dagene, løkkefotball et par timer hver dag i helgene og en masse egentrening i form av styrke og presisjon som han har lært på fotballakademiet som var i vinter. Anonymkode: 2d806...a25 Må ta med at han går til og fra skole og treninger og hjemmekamper også. Og er ute og spiller fotball eller klatrer i trær i alle friminutt, gym en halv dag i uken og noe som heter aktiv mandag fra skoleslutt (13.30) til klokken 16.00 Anonymkode: 2d806...a25
Admin Skrevet 30. mai 2019 #14 Skrevet 30. mai 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå