Gå til innhold

Sykdom i barnehagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun har helt rett

Anonymkode: 48aaf...9c9

Skrevet

Amen.

har hørt det utroligste. Ungen bruker å få feber for den vil ha oppmerksomhet😳 eller at ungen får feber fordi det kanskje var for varmt i bhg.

Ellers vi sender hjem med feber også kommer de dagen etter for de målte ikke feber da de kom hjem. Ofte de som bruker 1-2 timer på å faktisk komme etter vi har ringt.

Anonymkode: 8c55a...36b

Skrevet

Anen ja! Gjengangeren her er at det meste skyldes som regel tenner. Det er en gjenganger. Ellers hadde vi et barn i fjor som ble syk pga trekk fordi vi hadde vinduene åpne. Altså i fjor på det varmeste med 30° ute og inne... 

Syke og halvsyke barn i bhg er et STORT problem. 

Anonymkode: 4f6bb...c15

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Amen.

har hørt det utroligste. Ungen bruker å få feber for den vil ha oppmerksomhet😳 eller at ungen får feber fordi det kanskje var for varmt i bhg.

Ellers vi sender hjem med feber også kommer de dagen etter for de målte ikke feber da de kom hjem. Ofte de som bruker 1-2 timer på å faktisk komme etter vi har ringt.

Jeg kjenner til den med tenner. Av og til lurer jeg på hvor mange tenner de ungene skal få. Det nærmert seg 60 i visse tilfeller! 

Anonymkode: fde0e...d9c

Skrevet

Hehe tennene er alltid forklaringen på omgangssyke. Sendte hjem ett barn med omgangssyke foreldre kom med barnet igjen dagen etter med forklaring at det var tenner. Vet de « tennene» fikk jeg også i min brors bryllup😡😡😡

Skrevet

Jeg jobbert i bhg for en del år siden, og det var ikke få ganger vi oppdaget stikkpille-rester i bleia til barna, at barna sa "jeg kastet opp i natt jeg" osv. 

Foreldre som mente at alt under 38.5 IKKE var feber, men at barnet hadde "varmt blod" osv. 

Har også ei venninne som fremdeles jobber i bhg. Der var det en mor som leverte ett tydelig sykt barn. Unnskyldende spurte hun personalet om hun kunne levere barnet, og om de ansatte skulle ringe sjefen hennes 30 minutter senere, for om hun som mor ringte inn med sykt barn, trodde ikke sjefen på henne...

Anonymkode: d25cb...57a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...