Gå til innhold

Misfargede tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tåler ikke tannkrem, de siste 1,5 årene, og har pusset med munnskyll. Har prøvd så mange forskjellige.. på 1,5 år har tennene mine gått fra hvite til oransje. Ja - du leste rett. Jeg tåler så lite, går til tannlegen regelmessig. Var der i feb. Reagerte på noe de brukte og ble dårlig. 

Vurderer tannbleking hos tannlegen, men hva kan jeg forvente av resultater og hva er som regel prisen? Hvor lenge varer resultatet? Det plager meg VIRKELIG og jeg får forsterket den sosiale angsten.. tør ikke le/smile nesten :(

Anonymkode: 371d0...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er allergisk mot så mye tror jeg ikke jeg ville tatt sjansen på bleking altså....

Men har du prøvd noe annet enn de vanlige tannkremene da? Det finnes jo flere allergivennlige tannkremer, for du er ikke den eneste som er allergisk mot det altså.

Har du spurt på heleskostbutikken og apoteket spesielt etter tannkrem som tåles av folk som er allergisk mot vanlig tannkrem kjøpt i matbutikken?

Anonymkode: 2c947...f61

Skrevet

Hva slags munnskyll bruker du forresten? Det er noen munnskyll som gir gule tenner nemlig, som f.eks corsodyl, men det går vekk igjen om du sluttet bruke det en stund. Puss med bare vann i en uke og se om fargen blir mindre?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du er allergisk mot så mye tror jeg ikke jeg ville tatt sjansen på bleking altså....

Men har du prøvd noe annet enn de vanlige tannkremene da? Det finnes jo flere allergivennlige tannkremer, for du er ikke den eneste som er allergisk mot det altså.

Har du spurt på heleskostbutikken og apoteket spesielt etter tannkrem som tåles av folk som er allergisk mot vanlig tannkrem kjøpt i matbutikken?

Ja. Har prøvd mye. Har sjekket ut tannkrem fra helsekost. Inneholder mye dritt, urter osv. 

Bleking foregår på tannlegekontoret. 

Anonymkode: 371d0...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...